رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز:

۱۵۳ دانش‌آموز شاهد، نیازمند به کمک آموزشی تحت پوشش کلاس‌های جبرانی قرار دارند

کرج (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز از وجود ۱۵۳ دانش‌آموز شاهد نیازمند به کمک آموزشی تحت پوشش کلاس‌های جبرانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۵۳ دانش‌آموز شاهد، نیازمند به کمک آموزشی تحت پوشش کلاس‌های جبرانی قرار دارند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ نشست بررسی نحوه برگزاری کلاس‌های جبرانی ویژه دانش‌آموزان طرح شاهد مدارس متوسطه اول و دوم استان با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز، رئیس آموزش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و مدیران متوسطه اول و دوم مدارس شاهد استان برگزار شد.

محمدرضا سعیدی‌مقدم، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان البرز با اعلام این خبر گفت: همواره تلاش شده که قدردان فداکاری‌ها و خون شهدا باشیم و خدمت به خانواده و فرزندان آنان، آموزش و تربیت صحیح آن‌ها موهبتی از سوی پروردگار و دغدغه‌ای جدی برای ما است.

وی افزود: یکی از راهکارها برای ارتقای کیفیت آموزشی و تحصیلی این دانش‌آموزان، برگزاری کلاس‌های جبرانی است. این طرح که از بهمن ۱۴۰۲ آغاز و تا اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد، ۱۵۳ دانش‌آموز نیازمند به کمک آموزشی را تحت پوشش خود قرار داده است.

سعیدی‌مقدم بیان کرد: دانش‌آموزان طرح شاهدی که دارای معدل کمتر از ۱۵ بوده‌اند، شناسایی و با توجه به نیاز آن‌ها کلاس‌های جبرانی در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار