عبور ارزش بورس از ۵۳۲ هزار میلیارد تومان

تهران (پانا) - شاخص بورس در پایان داد وستدهای اولین روز معاملاتی تالار شیشه‌ای در هفته جاری با بیش از ۱۹۰۰ واحد رشد به ۱۳۹ هزار و ۶۲۸ واحد رسید و ارزش بازار نیز از ۵۳۲ هزار میلیارد تومان هم عبور کرد.

کد مطلب: ۸۵۲۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
عبور ارزش بورس از ۵۳۲ هزار میلیارد تومان

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، سهامداران در روزی که همه شاخص‌های اصلی بورس با رشد مواجه شدند با تحرک بیشتری در بازار سهام به خرید و فروش سهام مشغول بودند.

افزایش شاخص‌ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۹۱۴ رشد معادل ۱.۳۹ درصد به ۱۳۹ هزار ۶۲۸ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۵۵۹ واحد افزایش معادل ۱.۳۹ درصد به ۴۰ هزار ۸۲۹ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۶۰۹ واحد رشد معادل ۲.۷۵ درصد به ۲۲ هزار و ۷۹۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۴۳۰ واحد افزایش، معادل ۲.۷۵ درصد به ۱۶ هزار و ۱۲۳ واحد، شاخص آزاد شناور با ۲۳۳۴ واحد صعود، معادل ۱.۵۹ درصد به ۱۴۹ هزار و ۲۳۲ واحد، شاخص بازار اول با ۱۶۹۱ واحد افزایش معادل ۱.۶۷ درصد به ۱۰۳ هزار و ۹ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۴۶۳ واحد رشد معادل ۰.۹۰ درصد، به ۲۷۷ هزار و ۴۰۱ واحد رسید.

نمادهای تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۷ نماد «شپنا با ۱۱۹ واحد، رانفور با ۱۱۳ واحد، رمپنا با ۱۰۵ واحد، شتران با ۱۰۳ واحد، فولاد با ۹۸ واحد، وبملت با ۷۳ واحد و پارسان با ۷۲ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار