آمادگی پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز

تهران(پانا) - سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی امسال تاکنون با موفقیت در بیشتر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع پایان یافته است.

کد مطلب: ۱۵۱۰۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز

غلامعباس حسینی، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر) در آئین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: پالایشگاه‌های پارس جنوبی با بهره‌مندی از نیروهای انسانی توانمند و کارآمد به چراغ روشن و امید بزرگ اقتصادی این کشور تبدیل شده‌اند و افتخار می‌کنم که در کنار شما همکاران خوب و سرشار از انرژی و خلاقیت حضور دارم و با امید شما همکاران لایق گام در این مسیر بزرگ گذاشته‌ام.

وی به آغاز روزهای سرد در کشور اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه عملیات تعمیرات اساسی امسال تاکنون با موفقیت در بیشتر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع پایان یافته و امید داریم طبق برنامه‌ریزی، پالایشگاه‌های پنجم، ششم و هفتم پارس جنوبی نیز تا هفته آینده به ایستگاه پایانی این عملیات برسند و همه با آغوش باز به استقبال روزهای سرد سال برویم و موجبات رفاه و آسایش هموطنان را فراهم کنیم.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون این ظرفیت مهیاست که در نیمه دوم امسال و سال آینده همه واحدهای مجتمع گاز پارس جنوبی با اهداف و چشم‌انداز مهم به سمت جلو حرکت کنیم. خوشبختانه مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از مدیران باسابقه و شایسته به بلوغ سازمانی رسیده است و به فضل الهی شاهد بزرگ‌ترین دستاوردها خواهیم بود.

حسینی در ادامه با قدردانی از مدیریت محمود طاهری، مدیرعامل پیشین پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی و معرفی حمید خدری به‌عنوان سرپرست جدید این پالایشگاه یادآور شد: مهندس خدری از مدیران ارزشمند در صنعت گاز کشور است و همه باید در سایه همدلی، کار گروهی و خرد جمعی در پیشبرد اهداف متعالی مجتمع گاز پارس جنوبی بدون توقف حرکت کنیم و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار