نشست سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف

​تهران (پانا) - سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری نشست مشترک سازمان اوقاف و امور خیریه برای بررسی مسائل و مشکلات اعضای تعاونی مسکن پردیس کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف

 به گزارش وزارت راه و شهرسازی، غلامعباس نظرخانی سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری نشست مشترک سازمان اوقاف و امور خیریه برای بررسی مسائل و مشکلات اعضای تعاونی مسکن پردیس کرمانشاه خبر داد.

 غلامعباس نظرخانی با بیان اینکه رویکرد هر دو طرف در این نشست حل مشکل متقاضیان شهرک پردیس بوده است، گفت: بر اساس رای دادگاه مالکیت دولت در خصوص حدود ۴۰۰ هکتار از مجموع ۶۷۸ هکتار این اراضی تثبیت شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از اعضای تعاونی در ۶۷ هکتار از این اراضی به واسطه قرارداد  موقوفه دارای تصرفاتی هستند، ضرورت داشت برای حل مشکل این افراد راهکاری اندیشیده شود.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه توضیح داد: در نشستی که با حضور میررجبی، معاون حفاظت و امور اراضی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و حسنی نیا معاون حقوقی سازمان اوقاف و مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد، پیشنهادی برای معرفی اراضی معوض از سوی اداره اوقاف به سازمان ملی زمین و مسکن مطرح شد.

نظرخانی ابراز امیدواری کرد: پس از قیمت‌گذاری اراضی شهرک پردیس، سازمان اوقاف اقدام به معرفی اراضی معوض با ارزش مشابه به سازمان ملی زمین و مسکن کرده و مشکل ساکنان این شهرک برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار