معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد:

اهتمام دولت برای حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش در حوزه تامین نیروی انسانی

تهران (پانا) - مراسم زنگ مهر و آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، اول مهرماه با حضور دکتر علاءالدین رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و مجتبی عبداللهی؛ استاندار البرز در مدرسه دخترانه در شهر کرج، در استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام دولت برای حل مشکلات وزارت آموزش و پرورش در حوزه تامین نیروی انسانی

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، علاء‌الدین رفیع‌زاده؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، اول مهرماه در مراسم زنگ مهر و آیین بازگشایی زنگ مهر استان البرز که در دبیرستان باهنر کرج برگزار شد، گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات وزارت آموزش و پرورش در حوزه تامین نیروی انسانی است.

رفیع‌زاده ضمن تبریک آغاز هفته وحدت، هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، افزود: حامل سلام و تبریک رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت هستم و آن را به شما ابلاغ می‌کنم.  

وی با تاکید بر جایگاه والای تعلیم و تربیت و با اشاره اهمیت افزایش بهره‌وری، افزود: دانشی که شما کسب می‌کنید، قطعا تضمین‌کننده افزایش بهره‌وری آینده کشور خواهد بود و دولت نیز با همین نگاه، توجه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد.  

رفیع‌زاده اظهار امیدواری کرد با استقرار دولت چهاردهم، با کمک کارشناسان سازمان اداری و استخدامی کشور و با استفاده از روش‌های کارشناسی این سازمان، مشکلات بخش آموزشی کشور مرتفع خواهد شد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی ما استفاده از آمایش سرزمینی و بررسی دقیق نیازمندی‌های وزارت آموزش و پرورش در جذب معلمان است.

در حاشیه این مراسم، دکتر مجتبی عبداللهی؛ استاندار البرز نیز با اشاره به ضعف و کمبودهای استان البرز به لحاظ زیرساخت‌های آموزشی گفت: با این حال در این حوزه اتفاقات خوبی رقم خورده و توانسته‌ایم با استفاده از اعتبارات دولتی و همت خیرین، 200 مدرسه به آموزش و پرورش تحویل دهیم.

وی ادامه داد: طی یک ماه گذشته 57 پروژه عمرانی، آموزشی و ورزشی مربوط به آموزش و پرورش البرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار البرز از سرانه‌های آموزشی پایین استان با توجه به حضور 520 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در دولت چهاردهم با وفاق و همدلی، بسیاری از مشکلات استان البرز ان‌شا‌الله مرتفع شود.

در ادامه آیین بازگشایی مدارس در استان البرز، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با همراهی استاندار استان البرز از دبستان دخترانه ربابه کتابی نیز بازدید کرد.

مدیران و معاونان سازمان اداری و استخدامی کشور، استانداری و نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی از دیگر حاضران این مراسم بودند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار