وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

ابلاغ و اجرای تعرفه سالانه مراکز معلولان در اولویت است

تهران (پانا)- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اولین کاری که باید در حوزه معلولان انجام شود ابلاغ و اجرای تعرفه سالانه مراکز معلولان است که باید اردیبهشت سال اجرایی می‌شد اما تا کنون این اتفاق رخ نداده است.

کد مطلب: ۱۴۹۹۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
 ابلاغ و اجرای تعرفه سالانه مراکز معلولان در اولویت است

«احمد میدری» روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ در حاشیه دیدار با فعالان اجتماعی و مدیران سازمان‌های مردم نهاد در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالات آنها تصریح کرد: اولین کاری که باید انجام شود مربوط به تعرفه سالانه مراکز معلولان است که تا پایان هر سال تعیین و تا اردیبهشت ماه اجرایی می‌شد؛ اما امسال تا کنون به مرحله اجرا درنیامده است. تعرفه‌های مراکز باید به سرعت ابلاغ و هزینه‌ نگهداری این عزیزان باید پرداخت شود.

وی افزود: درباره این مسئله در دولت صحبت شده و سایر مطالبات آنها نیز مدنظر قرار گرفته است. برخی مطالبات سمن‌ها مانند مسائل معافیت‌های مالیاتی نیاز به کارگروه دارد. این معافیت‌ها در قانون وجود دارد اما در اجرا به شکلی است که نمی‌توانند از آنها استفاده کنند.

میدری خاطرنشان کرد: بحث دیگر مربوط به ۱۳ هزار معلول در جامعه است که از ابتدای رای اعتماد این مسئله را دنبال کردم و روز گذشته(جمعه) در صحبت با رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار شد فرایند پرداختی آن‌ها به سرعت طی شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار