در گفت‌وگوی پانا با رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی مطرح شد:

آشنایی دانش‌آموزان با روابط کار در باشگاه کارآفرینان نوجوان

تهران (پانا) – رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت باشگاه کارآفرینان نوجوان که هدف عمده آن دانش‌آموزان متوسطه اول است 200 رهیار آموزش‌دیده دارد. رهیاران طی آموزش‌هایی اهمیت کار،‌ فرهنگ کار و روابط کار را برای دانش‌آموزان تشریح می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی دانش‌آموزان با روابط کار در باشگاه کارآفرینان نوجوان

شهرام محمدی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد:‌ «در همکاری بین وزارت تعاون،‌ کار و امور اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش و موسسه کار و تامین اجتماعی باشگاه کارآفرینان نوجوان تشکیل شده و همچنین با هدف ایجاد هماهنگی جلساتی با مشارکت هر سه بخش انجام می‌شود.»

محمدی تصریح کرد: «هدف از تاسیس باشگاه کارآفرینان نوجوان این است که دانش‌آموزان را با فضای کارآفرینی و فرهنگ کار آشنا کرد. این مسیر می‌تواند با در اختیار قرار دادن آموزش و برگزاری همایش‌ها انجام شود و هر عالی که فرهنگ‌سازی کار را به سنین نوجوانی هدایت کند در تحقق این هدف به موسسان آن کمک خواهد کرد.»

وی عنوان کرد: «این فعالیت‌ها از سه سال پیش آغاز شده است و رهیارانی که در سراسر کشور در حال آموزش هستند طی آموزش‌هایی با اهمیت کار، کاریابی، بازار کارو ‌ارتباطات کاری آشنا می‌شوند.»

وی خاطرنشان کرد:‌ «در قالب باشگاه کارآفرینان مدیران استانی کار آموزش دانش‌آموزان اجرایی کرده‌اند. مدیران ادارات کار استان‌ها در جریان کامل فعالیت باشگاه کارآفرینان نوجوان قرار دارند و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند به آنها مراجعه کرده و جریان آموزش‌های مورد نظر بازار کار قرار گیرند.»

وی بیان کرد:‌ «باشگاه کارآفرینان نوجوان که هدف عمده آن دانش‌آموزان متوسطه اول است 200 رهیار آموزش‌دیده دارد. رهیاران طی آموزش‌هایی اهمیت کار،‌فرهنگ کار و روابط کار را برای دانش‌آموزان تشریح می‌کنند. این اقدام در سطح کشور توسط ادارات کار صورت می‌گیرد که با اعلام این ادارات در خصوص کلاس‌های آموزشی اطلاع‌رسانی شده و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند از این دوره‌ها بهره‌مند شوند.»

وی خاطرنشان کرد:‌»شرکت‌کنندگان می‌توانند از مدارک معتبر این دوره‌ها نیز برخوردار شوند که به امضای مدیر موسسه کار و تامین اجتماعی می‌رسد.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار