مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خبر داد:

خدمات ویژه امدادرسانی به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد

تهران (پانا) - مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از امدادرسانی رایگان یا با تخفیف به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد تا پایان ۱۶ شهریور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات ویژه امدادرسانی به خودروهای در راه مانده در مسیر مشهد

محمدحسین صوفی گفت: طرح خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر ماه صفر در مسیرهای منتهی به مشهد از مراکز استان‌های گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان در حال اجرا است.

به گفته مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، 250 خودروی امدادی در این طرح در جاده‌ها مستقر شده و حدود ۲۵۰۰ کیلومتر از جاده‌ها را پوشش می‌دهند.

وی افزود: این طرح از 8 شهریور آغاز شده و تا پایان روز ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: در این مدت به تعداد بیش از ۵۰۰ خودروی در راه مانده، خدمت‌رسانی شده که این خدمات به‌صورت رایگان یا با تخفیف ارائه شده است.

سیدحسین آقامیری، مسئول عملیات امدادخودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر زائران خراسان رضوی گفت: بیشترین خدمت‌رسانی به خودروهای زائران در راه مانده مربوط به استان خراسان رضوی است.

آقامیری افزود: شهروندان برای استفاده از خدمات امدادخودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۶۲۹ و ۱۴۲۳  تماس بگیرند.

رضا میرشمسی، نماینده امدادخودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی نیز گفت: امدادخودروی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خراسان رضوی با بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی امدادی سبک و نیمه‌سنگین، آماده ارائه خدمات امدادی به زائران است. همچنین تعداد ۷۰ دستگاه خودروی امدادی در مسیرهای منتهی به استان شامل سبزوار به مشهد، گناباد به مشهد و قوچان به مشهد مستقر شده‌اند.

منبع : ایسنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار