عرضه ۴۲ هزار صندلی به زائران اربعین توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی

تهران (پانا)- مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت در اربعین سال جاری با ارائه ۴۲ هزار صندلی، جابه‌جایی بیش از ۲۶هزار زائر اربعین حسینی در مدت ۱۷ روز انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
عرضه ۴۲ هزار صندلی به زائران اربعین توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی

«شمس الدین فرزادی پور» امروز (شنبه) در نشست کمیته امنیت هوایی و اعلام پایان عملیات پروازی اربعین حسینی که با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران عامل ایرلاین‌ ها و مدیران بخش امنیتی صنعت هوانوردی کشور در سالن کنفرانس سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، از جابه‌جایی بیش از ۲۶هزار و ۲۵۲ زائر عتبات از ابتدای بازه زمانی عملیات پروازهای اربعین خبر داد.

فرزادی پور ضمن قدردانی از همه دست اندارکان عملیات اربعین حسینی، گفت: امسال در زمینه فروش اینترنتی افزایش آمار قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشتیم و همه بلیت های اربعین با نرخ مصوب و نظم و انضباط خاصی ارائه شد و هواپیمایی هما در پروازهای اربعین دارای کمترین تاخیر بود.

وی با با بیان اینکه عملیات پروازی اربعین ۱۴۰۳ از ۲۴ مردادماه آغاز شد و تا ۹شهریورماه ادامه داشت، اظهار داشت: از ابتدای عملیات پروازی اربعین امسال تا پایان نهم شهریور، تعداد ۲۶ هزار و ۲۵۲ زائر با انجام ۶۰ پرواز رفت از ایستگاه‌های مختلف پروازی به مقصد فرودگاه نجف و ۷۲ پرواز برگشت از فرودگاه نجف به کشور توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جابه‌جا شدند.

این مقام مسئول به ایستگاه‌های پروازهای اربعین اشاره کرد و گفت: در بازه زمانی مذکور انتقال زائران از ایستگاه های تهران، شهرکرد، زنجان، سمنان و بجنورد به فرودگاه نجف و برعکس انجام شد.

وی خاطرنشان‌کرد: همچنین در راستای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی هواپیمایی هما پروازهای فوق العاده ای نیز در مسیر تهران به کرمانشاه و ایلام برقرار کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار