فراخوان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی منتشر شد؛

ارائۀ پیشنهاد برای شیوۀ اجرای پیوست عدالت

تهران (پانا) - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور یک فراخوان از تمامی مؤسسات، گروه‌های مطالعاتی، ‌اندیشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دعوت کرد که پیشنهاد‌ها و مطالعات مدون خود را در مورد چگونگی عملیاتی‌سازی پیوست عدالت برای تصمیمات و قوانین به وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی ارائه دهند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائۀ پیشنهاد برای شیوۀ اجرای پیوست عدالت

به گزارش مرکز روابط عمومی و اموربین‌الملل وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی متن این فراخوان به شرح زیر است: با عنایت به ماموریت‌ها و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تحقق عدالت اجتماعی و کاهش فاصلۀ طبقاتی مطابق رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مضامین متعدد در قوانین و اسناد بالادستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ( از جمله مواد ۱ و ۹ قانون ساختار نظام جامع و رفاه و تأمین اجتماعی، ماده ۳۸ قانون کار، ماده ۱ قانون بخش تعاونی اقتصاد) و در پاسخ به تصریح رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با هیئت دولت چهاردهم در مورخ ۶ شهریور ۱۴۰۳ مبنی بر اینکه در تصویب و اجرای برنامه‌ها و قوانین مختلف تحقق عدالت بسیار مهم است و برای هر قانون و تصمیم مهم باید پیوست عدالت تهیه شود و این پیوست نه یک کار اداری و فرم کاغذی و تشریفاتیِ ضمیمه به قوانین بلکه یک امر واقعی و در متن قوانین و برنامه‌ها است،

وزارت تعاون، کار و رفاه بر اساس سوابق مطالعات و فعالیت‌های قبلی ( از شهریور ۱۴۰۰) و وظایف قانونی خود به تمامی مؤسسات، گروه‌های مطالعاتی، ‌اندیشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی که پیشنهاد‌ها و مطالعات مدونی در مورد چگونگی عملیاتی‌سازی پیوست عدالت برای تصمیمات و قوانین دارند، فراخوان ارائۀ پیشنهاد می‌دهد.

از واجدین شرایط زیر درخواست می‌شود پیشنهاد‌های خود برای طراحی سازوکار اجرایی «پیوست عدالت» را به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی (swsc@mcls.gov.ir) ارسال نمایند. شرایط لازم برای مشارکت در فراخوان به این شرح است: 

پیشنهاد باید توسط گروه‌های پژوهشی، ‌اندیشکده‌ها، مراکز تحقیقاتی ارائه شود.

 پیشنهاد مبتنی بر طرح‌های مطالعاتی و عملی مدون قبلی مرکز متقاضی در زمینۀ عدالت بوده و خلاصه طرح‌های پیشین ضمیمه پیشنهاد شود.

یک صفحه معرفی پیشینه گروه یا مرکز به انضمام یک صفحه خلاصه پیشنهاد عملیاتی برای چگونگی اجرای پیوست عدالت ارائه شود. مهلت پایانی برای ارسال پیشنهاد‌ها پایان شهریور ۱۴۰۳ است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار