رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

عملیات پروازی اربعین با رکورد جابه‌جایی نیم میلیون زائر پایان یافت

تهران (پانا) - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پایان عملیات پروازی اربعین ۱۴۰۳ با رکورد جابه جایی بیش از ۵۰۰ هزار زائر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
عملیات پروازی اربعین با رکورد جابه‌جایی نیم میلیون زائر پایان یافت

 «محمد محمدی‌بخش» در نشستی با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی درخصوص پروازهای اربعین در محل سازمان هواپیمایی کشوری، جابه‌جایی بیش از نیم میلیون زائر در ایمنی و امنیت کامل را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: عملیات بزرگ اربعین با وجود همه محدودیت ها، با رکورد بی‌سابقه و با رعایت ایمنی و امنیت همچنین با تلاش‌های همه دست اندرکاران مسئولیت پذیر در صنعت هوانوردی به اتمام رسید.

وی گفت: با درایت و هوشیاری خانواده بزرگ صنعت حمل و نقل هوایی، در عملیات پروازهای اربعین امسال شاهد روایی، آرامش و رضایت مندی قابل قبول مسافران بودیم.

کاپیتان محمدی بخش در ادامه تصریح‌کرد: عملیات پروازهای اربعین ۱۴۰۳ با رشد ۲۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود و ۵۲۸ هزار و ۸۲۸ زائر توسط چهار هزار و ۱۷۴ پرواز از ۳۴ فرودگاه کشور جابه‌جا شدند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به صدرو بیش از پنج‌هزار مجوز پرواز، خاطرنشان‌کرد: در عملیات پروازی امسال، رشد ۲۸ درصدی جابه‌جایی زائران به عتبات عالیات به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه عملیات پروازی اربعین امسال از ۳۴ فرودگاه کشور انجام شده است افزود: متوسط زمان تاخیر پرواز در بازه زمانی مذکور در حدود ۳۴ دقیقه گزارش شده است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار