تخلیه‌ و بارگیری ۹۴ میلیون تُن کالا در بنادر تا پایان مرداد

تهران (پانا) - میزان تخلیه‌وبارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی پنج ماهه نخست امسال، معادل ۹۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۴۷۶ تُن بود.

کد مطلب: ۱۴۹۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تخلیه‌ و بارگیری ۹۴ میلیون تُن کالا در بنادر تا پایان مرداد

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، میزان تخلیه کالاهای نفتی طی پنج ماهه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۰ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۲۴۸ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل۲۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۹۸ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۳۲ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۴۶ تن بوده است.

بارگیری کالاها

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی پنج ماهه نخست سال جاری، معادل ۳۲ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۱۶۶ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۲۹ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۹۶۵ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۳۱ تن بوده است.

تخلیه‌ و بارگیری کالا

برپایه این گزارش، جمع تخلیه‌ و بارگیری کالاهای نفتی طی پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۴۳ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۱۴ تن و جمع تخلیه‌ و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵۱ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۲ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه‌وبارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۹۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۴۷۶ تن بوده است.

عملیات کانتینری

تخلیه‌وبارگیری انجام شده در بخش عملیات کانتینری نیز طی پنج ماهه امسال، معادل یک میلیون و ۷۹ هزار و ۵۱۶ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل یک میلیون و ۵۲ هزار و ۵۹۰ TEU بود، رشد ۴درصدی را نشان می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار