مقام مسئول سازمان راهداری خبر داد؛

هزار مجتمع‌ خدماتی رفاهی بین راهی، مهیای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

تهران (پانا) - مدیرکل سرمایه‌گذاری، نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت یک‌هزار و ۵۹ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی کشور مهیای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی است.

کد مطلب: ۱۴۹۳۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
هزار مجتمع‌ خدماتی رفاهی بین راهی، مهیای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، غلامحسین دغاغله با اشاره به اهمیت نظارت ویژه بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی به عنوان مهمترین تسهیلات جاده‌ای برای مسافران در ایام سفرهای اربعین حسینی، اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و ۵۹ مجتمع در سطح محورهای مواصلاتی کشور آماده خدمات‌رسانی است.

وی میانگین توزیع مجتمع‌های خدماتی رفاهی را به ازای فعالیت یک مجتمع در طول ۸۴ کیلومتر از شبکه‌های راه‌های کشور خواند و از تشکیل کمیته ویژه نظارت بر بهره‌برداری این مراکز خدماتی با عضویت دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها خبر داد.

مدیرکل سرمایه‌گذاری، نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به انجام چهار هزار و ۴۰۸ مورد نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی در حال بهره‌برداری از ابتدای امسال تاکنون، عنوان‌کرد: با توجه به لزوم آمادگی مجتمع‌های بین راهی به‌منظور ارائه خدمات بهینه به مسافران در ایام سفرهای اربعین حسینی، شیوه‌نامه چگونگی نظارت بر این مراکز از ابتدای تیر ماه به اداره‌های کل تابعه استانی ابلاغ شده است.

به گفته دغاغله و بر اساس این شیوه‌نامه، تا 20 تیر امسال یک مرحله بازدید و ابلاغ و ضرورت اصلاح نواقص در مهلت تعیین شده (پایان تیر ماه) به سرمایه‌گذاران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی انجام شده است.

وی تاکید کرد: بر این اساس موارد ابلاغی در قالب تعمیر، بازسازی و تجهیز موارد مربوط به نگهداری و بهره‌برداری از فضاهای عمومی مانند نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی موجود در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارک‌ها انجام و بر ضرورت اقدام در خصوص رفع نواقص، تعویض لوازم و تجهیزات معیوب و مستهلک از سوی بهره‌برداران این مجموعه‌ها تأکید شده است.

این مسئول با اشاره به انجام بازرسی‌های مستمر پیش از شروع سفرهای اربعین حسینی و تا پایان این سفرها از مجتمع‌های خدماتی رفاهی واقع در مسیرهای تردد زائران و محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی، گفت: بازدیدهای نیروهای ستادی از این مراکز از ابتدای مرداد آغاز شده و در جریان آن‌ها نواقص موجود به ادارات کل تابعه استانی ابلاغ می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار