وزیر اقتصاد:

عروج رئیس‌جمهور و همراهان، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمت‌گزاری صادقانه بود

تهران (پانا) - وزیر اقتصاد در پیام تسلیت نوشت عروج رئیس‌جمهور عزیز کشورمان و همراهان تلاش‌گر ایشان در سانحه تلخ، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه و پایبندی به ارائه خدمت و حضور میدانی در دورترین نقاط کشور است.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
عروج رئیس‌جمهور و همراهان، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمت‌گزاری صادقانه بود

سید احسان خاندوزی در پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی نوشت: حادثه غم‌بار عروج رئیس‌جمهور مردمی و مجاهد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر انقلابی امور خارجه دکتر حسین امیرعبداللهیان، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی آیت‌الله آل هاشم و استاندار پرتلاش و سخت‌کوش آذربایجان شرقی برادر عزیزم دکتر مالک رحمتی و سایر همراهان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهیدپرور ایران تسلیت عرض می‌کنم.

عروج رئیس جمهور عزیز کشورمان و همراهان تلاش‌گر ایشان در این سانحه تلخ، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه و پایبندی به ارائه خدمت و حضور میدانی در دورترین نقاط کشور است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی در نزدیک نیم قرن حیات خود در سایه رهنمودهای داهیانه ولایت امر و همبستگی ملی و ایثار و از خودگذشتگی فرزندانش از حوادث سخت و گردنه‌های صعبی، عبور کرده است .

اگرچه فقدان رئیس جمهور مردمی و دولتمردان خدوم ثلمه ای جبران‌ناپذیر برای ایران اسلامی است؛ اما این حادثه تلخ خللی در عزم سایر خادمان ملت در انجام وظایف وارد نمی‌کند .

وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های تابعه در این روزهای حساس با احساس مسئولیت مضاعف در خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم قدرشناس کشور، بر ارائه بی‌وقفه خدمات و انجام دقیق وظایف تاکید دارد .

از خداوند متعال برای عزیزان سفر کرده در این حادثه علو درجات و برای همکارانمان در دولت و خانواده مکرم آنها صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

وزیر اقتصاد همچنین در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: عروج رئیس جمهور مردمی و مجاهد، شهید آیت‌الله رئیسی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم ایران تسلیت می‌گویم.

گریه نمی‌دهد امان...

ttt

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار