معاون مسافری راهآهن:
کیفیت خدمات دهی در ایستگاه راهآهن خاوران- تبریز افزایش مییابد
تهران (پانا) - معاون مسافری راهآهن جمهوری اسلامی ایران از رایزنی با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور برای رفع نواقص موجود در ایستگاه خاوران- تبریز و افزایش کیفت خدماتدهی به مسافران خبر داد.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، شورای اداری اداره کل راهآهن منطقه آذربایجان با حضور میرحسن موسوی معاون مسافری راهآهن جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا قربانی مدیرکل راهآهن منطقه آذربایجان برگزار شد.
مدیرکل راهآهن منطقه آذربایجان در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن خیر مقدم به معاون مسافری راهآهن جمهوری اسلامی ایران و اعضای حاضر گزارشی از اقدامات و فعالیتهای اداره کل ارایه کرد.
قربانی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ایستگاه خاوران تبریز گفت: همکاران اداره کل راهآهن منطقه آذربایجان با تلاشهای شبانهروزی سعی میکنند خدمات بهتری به مسافران این ایستگاه ارایه بدهند.
در ادامه جلسه شورای اداری موسوی ضمن قدردانی از فعالیتهای مدیریت و کارکنان اداره کل راهآهن آذربایجان اظهار داشت: با رایزنی و مکاتبات با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور در تلاشیم نواقص موجود در ایستگاه خاوران تبریز را برطرف نمایم تا کیفت خدمات دهی برای مسافران ایستگاه خاوران تبریز را بالا ببریم.
ارسال دیدگاه