رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری همایش انتخاب رشته کنکور ویژه دانش‌آموزان مدارس شاهد

اصفهان (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری همایش انتخاب رشته کنکور ویژه دانش‌آموزان مدارس شاهد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش انتخاب رشته کنکور ویژه دانش‌آموزان مدارس شاهد
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری همایش انتخاب رشته کنکور ویژه دانش‌آموزان مدارس شاهد خبر داد.
 

مرضیه ذاکری، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: این همایش باهدف ارائه مشاوره‌های تخصصی و راهنمایی دانش‌آموزان در انتخاب رشته مناسب برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده دانش‌آموزان از این همایش، تأکید کرد که دانش‌آموزان سایر شهرستان‌های استان نیز از طریق بستر فضای مجازی امکان شرکت در این رویداد مهم را داشتند.

ذاکری افزود: این همایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان اصفهان برگزار شد و هدف از آن خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان است.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش نشان از توجه ویژه به آینده تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و تلاش برای ایجاد فرصت‌های برابر برای آن‌ها دارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار