پیام مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان؛ محمدرضا ابراهیمی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، پیامی صادر کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَٱلقَلَمِ وَمَا یَسطُرُونَ»

سوگند به قلم و آنچه که می‌نگارند. (سورۀ مبارکۀ قلم، آیۀ ۱)

ذات جست‌وجوگر بشر همواره به دنبال آگاهی و دانایی است و می‌کوشد تا برای سؤالات بی‌شمار خود، پاسخ‌هایی درخور بیابد و جان تشنۀ خویش را از آبشخوری مطمئن و گوارا سیراب کند؛ در این میان، رسانه‌های عدالت‌طلب و منصف به منزلۀ سرچشمه‌های زلال اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی‌اند که می‌توانند عطش انسان قرن بیست‌ویکم را فروبنشانند و به نهاد همواره در تکاپوی او آرامش ببخشند.

از همین رو خبرنگاران، رسالتی خطیر را بر عهده دارند و باید بسان بیرق‌داران آگاهی‌بخشی و اندیشه‌ورزی بکوشند تا چشمان بیدار و گوش‌های هوشیار جامعه باشند و صدای حقیقت‌طلبی و حق‌جویی را در جهان طنین‌انداز کنند؛ همچنان که امروز بانگ مظلومیت فلسطین از دهان همین خبرنگاران متعهد برآمده است تا اجازه ندهد تصویر جرم و جنایت در میان های‌وهوی رسانه‌های دروغ و دغل، گم شود.

هفدهم مردادماه هر سال، یادآور تلاش‌های خالصانه و قلم‌ورزی صادقانۀ خبرنگارانی است که با تیزفکری و تیزبینی به  بازگویی افکار و ایده‌ها می‌پردازند و در راه اعتلای جامعه و ارزش‌ها گام برمی‌دارند تا باحضور اثربخش و پربرکت خویش، حلقۀ ارتباط بین مسئولان و مردم باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهید خبرنگار، محمود صارمی این روز را به تمامی اهالی خبر و اصحاب رسانه و به‌ویژه به دانش‌آموزخبرنگاران خبرگزاری پانا تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند علیم و حکیم برای این عزیزان، صحت و عافیت را در پرتو حرکت در مسیر حقیقت و عدالت مسالت دارم و امیدوارم به‌زودی، خبر ظهور منجی عالم بشریت (عج) به قلم سبز و زبان گویای شما به سمع و نظر همۀ مردم عالم برسد.

محمدرضا ابراهیمی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار