بیانیه دانش آموز خبرنگاران ناحیه ۴ اصفهان در به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه

راه مقاومت پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت

اصفهان(پانا) -شهید مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۴۹۱۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی؛ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، که بدست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید مایه تأثر و تأسف عمیق ما خبرنگاران ناحیه ۴ اصفهان گردید.

آن شهید مجاهد و پرچمدار نهضت آزادی قدس شریف، با تلاش‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود و با شهادت وی راه مقاومت پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان، به ویژه مردم قهرمان فلسطین، ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمائیم.

ما دانش آموز خبرنگاران  ناحیه ۴ ضمن محکومیت کردن جنایات رژیم صهیونیستی خواهان انتقامی سخت از این رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

همچنین ما خبرنگاران ناحیه ۴ شهادت اسماعیل هنیه را محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصاً خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلندشان، علو درجات و رضوان الهی مسئلت می‌نماید.

روحش شاد و جایگاهش متعالی

 

خبرنگار : عسل قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار