پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس در پی شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی

شهرقدس (پانا) - شهردار و اعضای شورای اسلامی قدس در پیامی شهادت سردار رشید اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفته و بر ادامه راه مقاومت و مبارزه با مستکبرین عالم تاکید کردند.

کد مطلب: ۹۹۱۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرقدس در پی شهادت سردار رشید اسلام  قاسم سلیمانی

در متن پیام شهردار و اعضای شورای اسلامی قدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.( احزاب/۲۳)

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در انتظارند .

خبر شهادت سردار بزرگ پرافتخار اسلام، شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی تمام آحاد ملت مومن و انقلابی ایران و جبهه انقلاب اسلامی در تمام دنیا را در اندوه فرو برد و قلب ملت ایران را مالامال غم از فقدان این شخصیت مجاهد و انقلابی کرد.

به راستی که شهادت هنر مردان خداست و سردار شهید قاسم سلیمانی به صف یاران و دوستان شهید خود پیوست و یقینا شهادت پاداش مجاهدت و تلاش‌های این سرباز ولایت در راه اسلام و انقلاب بود.

مدیریت شهری شهرقدس شهادت این مجاهد انقلابی و یار امام و رهبری را به پیشگاه امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و تمام ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و قطع به یقین به فرموده رهبری معظم انقلاب خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف به کار خود ادامه خواهد داد و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران و مسببان این حادثه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار