محسنی بند پی:وظیفه اصلی مجریان برگزاری انتخابات قانونمداری،بی طرفی و حفظ انسجام ملی است

اسلامشهر (پانا) - جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با حضور استاندار تهران،مدیر عامل پست بانک استان تهران،فرماندار،اعضای شورای اداری وتأمین ،امام جمعه،مسئولین استانی ،ارگانها و ادارات منطقه واصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بند پی:وظیفه اصلی مجریان برگزاری انتخابات قانونمداری،بی طرفی و حفظ انسجام ملی است

در این جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی با ارائه گزارشی از فعالیتهای دستگاه‌های شهرستان به مواردی شاخص از جمله،برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم ،امکانات عالی درحوزه مسائل زیر بنایی روستاها،افتتاح طرحهای مهم بهداشتی و عمرانی در دهه فجر نود وهشت و هماهنگی و همگرایی همه مسئولین اشاره کرد.

او در ادامه از استاندار تهران درخواست کردنسبت به تسریع گردش مکاتبات ادارای در رابطه با رونق تولید ،برنامه‌های فرهنگی شهرستان و ارائه تسهیلات از سوی پست بانک مساعدتهای لازم لحاظ شود.

سپس محسنی بند پی استاندار تهران نیز در سخنانی با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ،بزرگ بانوی صحرای کربلا را الگوی عالی صبر وشکیبایی برشمرد .

او در ادامه با اشاره به آغازاتفاق مهم پروژه حفاری مکانیزه مترو اسلامشهرافزود:سازه این پروژه اعتباری بالغ بر یکهزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که میبایست از فروش سهام،اعتبارات ملی و استانی تامین گردد وارزیابی مستمر هم انجام شود تا اعتماد و نشاط بیشتر در مردم منطقه فراهم گردد.

استاندار تهران بیان کرد:ملت فهیم ما در برخورد با توطئه های دشمن همیشه آگاهانه با پیروی از منویات رهبری اقدام کرده و یاس و ناامیدی را نصیب دشمن خواهندکرد.

او افزود:امروزه و در سال رونق تولید میبایست از تعطیلی کارخانه‌ها و بیکار شدن کارگران با وجود برخورداری از بیمه بیکاری جلوگیری کرد و کارگر ما در بحث اشتغال در صورت مواجهه شدن با بیکاری ضربه‌های روحی و روانی را خواهد داشت.

محسنی بند پی به مسائل مهم استانی هم اشاره نمودو اذعان کرد:در حوزه شهر تهران و شهرستانهای استان تهران پس از انقلاب اسلامی تا به حال کمتر توجه شده و از جمله درحوزه سلامت ما از یک و شش دهم تخت بیمارستانی برای یکهزار نفر برخورداریم و پس از انقلاب اسلامی هم تنها یک مرکز بیمارستانی دولتی قلب شریعتی را در تهران ساختیم.

این مقام مسئول در رابطه با بخش کلاس وفضاهای آموزشی در آموزش و پرورش هم بیان کرد:شهر تهران دارای تراکم سی و سه نفره و شهرستانهای استان تهران سی و دو نفر در کلاسهای درس هستند که نیاز به ساخت مدرسه جدید هم داریم.

استاندار تهران از برگزاری جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور و مسئولین استان در رابطه با حل مشکلات شهر و شهرستانهای استان تهران در آینده نزدیک خبر داد.

او در بخش دیگری از سخنان خود به مبحث مهم انتخابات دوم اسفند 98نیز اشاره نمود و خاطر نشان کرد:رهبری در بیانی شیوا فرمودند ،حضور مردم در صحنه ودربرابر دشمن به منزله زره پولادین است و در رابطه با انتخابات وظیفه اصلی مجریان برگزاری انتخابات قانونمداری،بی طرفی و حفظ انسجام ملی دانست.

محسنی بند پی اذعان کرد:مردم ما به نظام اسلامی،آرمانهای امام راحل و شهدا،منویات رهبری با گذشت چهل سال ازانقلاب اسلامی وفادارند و نمونه بارزمردم سالاری ما با حضورپرشور درانتخابات پرشوراسفند نود و هشت تجلی پیدا خواهد کرد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار