فرماندارمیبد: دانشجو باید سیاسی و روحیه مطالبه گری داشته باشد

یزد(پانا)- فرماندارمیبد در نشست با جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌های شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دانشجویان باید سیاسی و روحیه مطالبه گری داشته باشند.

کد مطلب: ۹۸۸۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارمیبد: دانشجو باید سیاسی و روحیه مطالبه گری داشته باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌های شهرستان میبد در نشست با «حسین فلاح» فرماندارمیبد، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

فرماندارمیبد در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دانشجویان باید سیاسی و روحیه مطالبه گری داشته باشند.

حسین فلاح افزود: آینده هر جامعه‌ای بادانش و دانشجو رقم می‌خورد و برای اینکه جامعه مسیر رشد و تعالی را طی کند دانشجویان باید درراه کسب علم و شرکت در کرسی‌های اندیشه‌ورز و فعالیت‌های فرهنگی در جامعه سهم ایفا کنند.

در ابتدای این نشست تعدادی از دانشجویان دانشگاه میبد هم مشکلات خود را درزمینهٔ سرویس ایاب ذهاب، سلف‌سرویس، خوابگاه‌ها و بها ندادن به مسئله ورزش دانشجویان در دانشگاه مطرح کردند.

عدم همراهی مسئولین دانشگاه با برگزاری مراسم‌ها، بی‌توجهی به آلاینده‌های صنعتی در شهر، فاصله ساعت حرکت سرویس‌های میبد-یزد، بی‌توجهی به بحث هنر و عدم مناسب سازی دانشگاه ها، استفاده از دانشجویان در مسائل فرهنگی شهر از مباحثی دیگری بود که دانشجویان در این نشست مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار