برگزاری نشست شورای اداری روابط عمومی ادارات در شهرداری پاکدشت

پاکدشت (پانا) - نشست شورای روابط عمومی ادارات شهرستان پاکدشت با محوریت تبیین وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوری اسلامی و آموزش های ضمن خدمت در شهرداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای اداری روابط عمومی ادارات در شهرداری پاکدشت

در این نشست جابر کنگرلو کارشناس مسئول روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت در سخنانی بر تسلط همه جانبه بر حوادث و رویدادها به عنوان وظایف کارشناسان روابط عمومی‌ها و پیگیری مطالبات مردم توسط اداراتی همچون اصناف، صنعت معدن و تجارت، آموزش و پرورش، شهرداری و اداره آب، برق و گاز تاکید کرد.

او در ادامه افزود: امروزه روابط عمومی‌ها علاوه بر کار اطلاع رسانی در زمینه اطلاع یابی از موضوعات مختلف و همچنین رفع شبهه در خصوص تصمیمات و ایجاد زمینه گفت وگو اجتماعی میان شهروندان و مدیران مسئولیت ویژه و مهمی دارند.

کنگرلو با اطلاع رسانی در رابطه با تایید سی نفر از کاندیدا انتخابات توسط مسئولین شهرستان و ارسال اسامی به شوری نگهبان برای تایید نهایی صلاحیت آنان بیان داشت: دوران فعلی با توجه به گسترش ابزارهای اجتماعی، شبکه های مجازی و پیدایش فضای غیر رسمی در اطلاع رسانی سخت ترین مقطع برای کار در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی است چرا که در زمان های حساس و مهم همچون یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوری اسلامی قلم زنی و خبرنویسی افراد غیر حرفه ای باعث ایجاد بحران و تشنج در جوجامعه می شود.

او خاطر نشان کرد: شهرستان پاکدشت از لحاظ نیروی انسانی در حوزه خبر و اطلاع رسانی و روابط عمومی در سطح استان از پتانسیل بالا و قابل قبولی برخوردار است و از این رو باید از این پتانسیل جهت تغییر رویکرد اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی با محوریت ارتباطات دوسویه میان مردم و مسئولین استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار