برگزاری نشست مشترک فرماندار پاکدشت با اعضا هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات اسفند98

پاکدشت(پانا)- برنامه نشست مشترک فرماندار شهرستان پاکدشت با اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات اسفند98با حضور دادستان و سایر مسئولین در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مشترک فرماندار پاکدشت با اعضا هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات اسفند98

نشست مسئول کمیته آموزش ستاد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری با اعضای هئیت اجرایی انتخابات شهرستان پاکدشت با حضور علی علیشپور دادستان شهرستان، هادی تمهیدی فرماندار، حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری جهت هماهنگی برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

تمهیدی فرماندار پاکدشت در این نشست بیان داشت: اعضا شعب و نمایندگان فرماندار آموزشهای لازم را ببینند و در اجرای انتخابات کارشناسان مدبرانه و مسئولانه پیگیر باشند.

او در ادامه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود:یکی از افتخارات جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات با اتکا به آرای عمومی است که شاهد برگزاری انتخابات مختلف بودیم و انتخابات پیش رو از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که اولین انتخابات در گام دوم و آغاز دهه پنجم انقلاب است. از حیث دیگر در معرض تهدیدات دشمنان و معاندین قرار داریم و همبستگی ملی ضرورت دارد.

او گفت: حفظ سلامت و ارتقاء سه رکن امنیت، مشارکت و رقابت از معیار‌های برگزاری انتخاباتی پرشور و متناسب با مردم سالاری دینی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار