افتتاح نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین

ورامین (پانا) - به همت نیروی انتظامی شرق استان تهران نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۷۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین

در این مراسم حجه الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنانی اظهار داشت: انتظار این است گام دوم انقلاب مانند برخی دستورات قبلی رهبری انقلاب مورد فراموشی و غفلت واقع نشود.

او در ادامه گفت: دشمنان هر روز به صورت و شکلهای مختلف برای ضربه زدن به این انقلاب وارد و برنامه ریزی می‌ کنند و یکی از امیدهای مردم انقلابی و مومن برای برخورد با دشمنان تا دندان مسلح نیروی انتظامی مقتدر با برنامه ها و اهداف آگاهانه است.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: باید برای ساختن آینده ایران بیانیه گام دوم انقلاب در همه حوزه‌ها اجرایی شود و به فکرهای جوان و خلاق بها داد و این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمودی افزود: ایران در پیشینه خود دانشمندان مسلمان از جمله زکریای رازی، ابوریحان و...داشته و اکنون فقط باید نگاه خود را از غرب به سمت داخل معطوف کنیم و تلاش دانشگاه‌ها و مراکز علمی با حمایت مسئولان بیشتر گردد.

در ادامه حسن مصطفی نژاد عضو مرکز تحقیقات راهبردی ناجا نیز در سخنانی گفت: آنچه در این بیانیه مهم میباشد روح بیانیه و مفاهیم آن است.

او افزود: مدیریت و فرآیند بیانیه چیزی مهم تر از اجرای آن است ونگاه با انگیزه رهبری معظم در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راهبرد ناجا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار