رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا:
یادگیری از طریق پژوهش پایایی و مانایی بیشتری دارد
همدان (پانا) - رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا در جشنواره دانش آموزان پژوهشگر استان مصداق بارز میل به پژوهش را انواع چراهایی بیان کرد که از کودکی از دیگران می پرسیم.
![یادگیری از طریق پژوهش پایایی و مانایی بیشتری دارد](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZjBlODQPEETN/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHxPqCKW8_8L4sAIKXaKdntA,,/ZjBlODQPEETN.jpg)
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمدرضا یوسف زاده اظهار کرد: مهم ترین نهادی که به چراهای بچه ها پاسخ می دهد، نهاد تعلیم و تربیت است.
او با بیان این که آموزش و پرورش از 2 طریق پژوهش در آموزش و آموزش پژوهش محور می تواند به این مهم دست پیدا کند، تصریح کرد: معلم باید محقق باشد تا بتواند دانش آموز محقق تربیت کند.
رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به این که پژوهش جزئی از دارایی های مادی و معنوی است، خاطرنشان کرد: یادگیری از طریق پژوهش پایایی و مانایی بیشتری دارد.
ارسال دیدگاه