رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا:
یادگیری از طریق پژوهش پایایی و مانایی بیشتری دارد
همدان (پانا) - رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا در جشنواره دانش آموزان پژوهشگر استان مصداق بارز میل به پژوهش را انواع چراهایی بیان کرد که از کودکی از دیگران می پرسیم.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمدرضا یوسف زاده اظهار کرد: مهم ترین نهادی که به چراهای بچه ها پاسخ می دهد، نهاد تعلیم و تربیت است.
او با بیان این که آموزش و پرورش از ۲ طریق پژوهش در آموزش و آموزش پژوهش محور می تواند به این مهم دست پیدا کند، تصریح کرد: معلم باید محقق باشد تا بتواند دانش آموز محقق تربیت کند.
رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بوعلی سینا همدان با اشاره به این که پژوهش جزئی از دارایی های مادی و معنوی است، خاطرنشان کرد: یادگیری از طریق پژوهش پایایی و مانایی بیشتری دارد.
ارسال دیدگاه