درآیین افتتاحیه برنامه های گرامی داشت هفته پژوهش انجام شد:

تجلیل از 7 معلم و دانش آموز پژوهشگر برتراستان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - معاون پژوهش،برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:در آیین افتتاحیه برنامه های هفته پژوهش که در دانشگاه بیرجند و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداربرگزار شد از 6 دانش آموز و یک معلم پژوهشگر برتر استان تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۷۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 7 معلم و دانش آموز پژوهشگر برتراستان خراسان جنوبی

محمد رضا خسروی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی برای حضور معلمان و دانش آموزان پژوهشگر، فناور و نوآورعلمی در عرصه های مختلق تحقیقی و پژوهشی است.

وی، تصریح کرد: نظر به اهمیت، تأثیرگذاری و کارسازی پژوهش در جامعه امروز استان، مسیر توسعه علمی، صنعتی و اقتصادی بهارستان علم و ادب از مدارس، پژوهشسراها و مراکز آموزش عالی آغاز می‌شود که می‌بایست به صورت پایه‌ای و اساسی مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار گیرند.

معاون پژوهش،برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت 12 پژوهشسرای دانش آموزی در استان، ابراز داشت: بیش از 60 درصد دانش آموزان استان در این پژوهشسراها عضویت داشته و فعالیت می کنند.

خسروی، با بیان این که تمامی معلمان خراسان جنوبی پژوهشگرند و با استفاده از روش‌های نوین آموزشی در مدارس استان تدریس می کنند، خاطر نشان کرد: طرح‌های پژوهشی که توسط معلمان ارائه می‌شود، در کیفیت تدریس تاثیر بسزایی دارد و برترین ایده‌ها برای اجرایی شدن به مدارس ارسال می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار