مدیران تاسیسات گردشگری اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند

اردبیل (پانا) - برای اولین بار در استان و همزمان با هفته گردشگری، مدیران تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات رسانی به مسافران مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۹۵۸۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیران تاسیسات گردشگری اردبیل مورد تجلیل قرار گرفتند

صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل تجلیل مدیران تاسیسات گردشگری را با هدف تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای جذب و ماندگاری مسافران عنوان کرد.

او با بیان اینکه طی روز‌های اخیر ۲۰۰ مورد از تاسیسات گردشگری و مراکز خدمات رسان با اهدای لوح با امضای مدیر کل اهدا شده است، افزود: در تمامی شهرستان ها، کارشناسان حضور یافته و از بخش عمده مراکز اقامتی و خدمات رسان تجلیل کردند.

فرشی گفت: با توجه به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان انتخاب شده و اداره کل شعار «اردبیل ۱۴۰۰، بر قله گردشگری ایران» را دنبال می‌کند، هر یک از مراکز اقامتی و تاسیسات خدمات رسان بازوی یاریگر ما در تحقق این شعار هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تصریح کرد: جذب گردشگر یکی از اهداف تعریف شده این مجموعه است، اما به منظور میزبانی شایسته تمامی دستگاه‌های اجرایی، تاسیسات گردشگری و اقشار مختلف مردمی لازم است مشارکت داشته باشند.

فرشی گفت: در سایه اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته رشد ۲.۵ برابری حضور گردشگران را تجربه کردیم و از سویی رضایت گردشگران از خدمات ارائه شده نیز مطابق بررسی‌های میدانی با افزایش همراه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار