برگزاری شصت ویکمین جلسه سال سوم شورای اسلامی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)-پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر با حضور شهردار و مسئولین شهرداری و اعضای شورای شهردر سالن جلسات شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شصت ویکمین جلسه سال سوم شورای اسلامی اسلامشهر

در این جلسه که به ریاست مصطفی سالاریان برگزار شد،اعضا در زمینه بندهای گوناگون قوانین مطروحه به اظهار نظر پرداختند و تعدادی از آنها نیز به تصویب رسید.

سپس اعضای شورا در راستای آموزش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر به بحث و تبادل نظر پرداختندو از برخی گلایه‌های شهروندان در رابطه با برخورد نامناسب رانندگان و سرعت بیش از حد و نگاه داشتن درسایر مناطق غیر از ایستگاه‌های مجاز سخن گفتند.

برگزاری جلسات روانشناسی با همکاری اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر،رسیدگی به وضعیت معیشت رانندگان،اعمال تشویق و تنبیه،آسیب شناسی و نظارت بر جانمایی ایستگاه‌های ناوگان حمل و نقل از جمله پیشنهادهایی بود که در جلسه بیان شد.

حسین طلا شهردار اسلامشهر نیز در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت و یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:رابطه مسافر با راننده و برعکس ریشه در فرهنگ هرشهرستان و منطقه دارد و گاهی ما در اتاقهای راحت زیر کولر منشینیم و راجع به موضوعات سخن میگوییم .

شهردار اسلامشهر اذعان داشت :گاهی اوقات افراد سواد آکادمیک ندارند ولی رفتار و برخورد خوبی دارندو در رابطه با رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر نیز نمیتوان با طرد کردن افراد تصمیم گرفت،لیکن با برگزاری دوره‌های آموزشی که در سیستم جابجایی شهروندان تاثیر نداشته باشد و ارائه سوبسید و لوازم مورد نیاز وسایط نقلیه رانندگان که تاکنون نیز اجرایی شده ، میتوان دغدغه های آنها را کاهش داد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار