رئیس شورای شهر اسلامشهر:یک قهرمان درسطح جهانی نباید دغدغه‌های دیگری غیراز ورزش داشته باشد

اسلامشهر(پانا) - شصت و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اسلامشهر باحضوراعضای شورای شهر، قهرمان کاراته جهان ، رئیس اداره ورزش و جوانان درسالن جلسات شورای شهر اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۸۸۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای شهر اسلامشهر:یک قهرمان درسطح جهانی نباید دغدغه‌های دیگری غیراز ورزش داشته باشد

در این جلسه مصطفی سالاریان رئیس شورای شهر اسلامشهر درسخنانی باتاکید بر حمایت از ورزشکاران و قهرمانان اسلامشهری اظهار داشت: اعضای شورای پنجم نگاه ویژه‌ای به گسترش اماکن ورزشی و تجلیل و حمایت از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی دارند و در این راستا با مصوبه شورای شهر تراکم تجاری و مسکونی سیار به ورزشکاران مدال‌آور تعلق گرفته است.

او در ادامه بیان داشت: رسیدن به قهرمانی در سطح جهان کار بسیار سختی می‌باشد و نیاز به تلاش بسیار دارد و قهرمانان مدال آور جهانی رشته‌های گوناگون در اسلامشهر باعث افتخار شهر و ایران اسلامی هستند و قطعا برای ادامه راه و رسیدن به المپیک باید تلاش و تمرینات سختی را پشت سر بگذارند.

سالاریان اذعان داشت: یک قهرمان درسطح جهانی نباید دغدغه‌های دیگری غیر از ورزش داشته باشد و البته فکر تامین هزینه و مسائل مالی حضور در مسابقات بین‌المللی نیز امری بسیار مهم است که در این جهت اعضای شورای شهرپنجم اسلامشهر برحمایت همه جانبه از قهرمانان ورزشی تاکید دارند.

سپس سجاد گنج‌زاده قهرمان کاراته جهان نیزدر سخنانی خواستار حمایت همه مسئولین از ورزشکاران اسلامشهری شد و خاطر نشان کرد: درحال حاضر ورزشکاران اسلامشهری در سطح کشور دررده‌های مختلف سنی جایگاه ویژه‌ای کسب کردندواز ظرفیت بالقوه بسیار بیشتر از جایگاه امروزی برخوردارند.

او افزود: ورزشکاران برای رسیدن وماندن درجایگاه قهرمانی نمی‌توانند به فعالیت‌های دیگری بپردازند و ضروری است تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها به حمایت از ورزشکاران بپردازند و سپس از راه‌اندازی پایگاه قهرمانی کاراته شهرستان اسلامشهردر آینده نزدیک هم خبر داد.

او در رابطه با کسب مدالهای خوددر جهان گفت: از سال گذشته که مدال طلای بازی‌های آسیایی که بالاترین رتبه بعد از المپیک است را کسب کردم وتا به امروز بیش از سیزده مسابقه جهانی و بین‌المللی شرکت نمودم و مدال‌های رنگارنگی را برای کشورم به ارمغان آورده‌ام و امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک را قطعی کنم که در یک سال گذشته با حضور در مسابقات قاره‌های مختلف امتیازاتی برای سهمیه المپیک نیزبه دست آورده‌ام .

در بخش دیگری ازاین جلسه،آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان درسخنانی اظهارداشت: وضعیت ورزشکاران اسلامشهری از لحاظ مدال آوری درسالهای اخیر موفقیت آمیز و چشمگیر بوده که این امر موجب شد شهرستان اسلامشهربنام دیارحافظان قرآن و قهرمانان ورزشی شناخته شود.

او درخصوص لایحه طرح حمایت از قهرمانان توسط شورای شهر گفت: طرح حمایت ازقهرمانان برای اولین برای در شهرستان اسلامشهر توسط رئیس شورای اسلامشهر کلید خورد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار