نعمت‌الله ترکی خبر داد:تامین اعتبار موردنیاز برای جابه‌جایی خطوط انتقال آب اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اعلام کرد با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرماندار اسلامشهر اعتبار مورد نیاز برای جابه‌جایی خطوط انتقال آب اسلامشهر که درحریم خط ریلی قرار دارد، تامین شد.

کد مطلب: ۹۴۸۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نعمت‌الله ترکی خبر داد:تامین اعتبار موردنیاز برای جابه‌جایی خطوط انتقال آب اسلامشهر

نعمت‌الله ترکی دراین باره اظهار کرد:‌ بر اساس پیگیریهای مستمر فرمانداری اسلامشهر در مورد موانع اجرای خط ریلی تهران،اسلامشهر، پرند و موضوع خط انتقال آب موجود درحریم آن بحث و بررسی و مقرر شد بر اساس قانون بودجه کشور از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اجرا و تامین اعتبار مربوط به خطوط انتقال آب با هدف پدافندی و در راستای مصوبات و رعایت سهم دولت و شرکت آبفای استان تهران و بر اساس نقشه نقاط اولویت دار و مصوبات فرمانداری اسلامشهر انجام شود.

او در ادامه تصریح کرد: با تصمیمات اتخاذشده این خط ریلی تا پایان سال ۹۹ به اتمام می‌رسد و برای رفع معارض اقدامات لازم از سوی فرمانداری ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استان انجام خواهد شد.

جابجایی خط انتقال آب اسلامشهر که در حریم خط ریل راه آهن قرار دارد از سال ۷۴ علیرغم پیگیری‌های مختلف معطل مانده بود و همین امر مشکلاتی را برای شهروندان اسلامشهر ایجاد کرده بود.

همچنین آب و فاضلاب اسلامشهر نیز بدلیل قرار گرفتن این خط انتقال آب در حریم راه آهن امکان اصلاح و نوسازی آن را نداشت که با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری اعتبارات مورد نیاز این جابجایی تامین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار