مدیر روابط عمومی باید مشاور ریاست دانشگاه باشد

پانا (اصفهان)-با عنایت به در پیش بودن 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان طی مراسمی با حضور مدیریت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان از رابطین روابط عمومی در پردیس ها و مراکز تقدیر و تجلیل گردید.

کد مطلب: ۹۱۵۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر روابط عمومی باید مشاور ریاست دانشگاه باشد

عباس میرزایی نیا در این مراسم ضمن تبریک روز روابط عمومی بیان داشت:باید قدردانی کرد از دکتر عروف زاد؛ ریاست استانی دانشگاه به جهت اهتمام و دغدغه بسیار خوب در حوزه روابط عمومی و فعالیت آن؛ این نگاه مدیریت استانی که کمتر مدیری این نگاه را دارد؛ قابل ستایش است.

مدیریت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان افزود:متاسفانه فرهنگ روابط عمومی هنوز به خوبی ترویج نشده است و در زمینه آکادمیک هم دچار مشکل بودیم؛ البته هم اکنون شرایط رو به پیشرفت است.مجموعه روابط عمومی دانشگاه و آموزش عالی کار خاص و ویژه ای دارد؛ زیرا دانشگاه یک محیط خاص است.روابط عمومی باید این ساختار را بشناسد و برای آن برنامه ریزی کند.

وی عنوان کرد:شناخت عمیق از سازمان برای روابط عمومی ضرورت دارد؛به دلیل اینکه باید ابتدا اطلاع یابی کند و بعد اطلاع رسانی؛ برنامه ریزی گام دوم است نگاه به برنامه ریزی در روابط عمومی ضعیف است.ارتباطات و سنجش و ارزشیابی نیز از اموراتی است که روابط عمومی مرکز آموزش عالی باید آن را دنبال کند.

عباس میرزایی نیا اظهار کرد: مدیریت روابط عمومی باید مشاور رئیس دانشگاه باشد؛ زیرا می خواهد برای رئیس دانشگاه برنامه ریزی و ساختارسازی کند و در ساختار دانشگاه نباید روابط عمومی از ریاست منفک و جدا باشد که جدایی اطلاع یابی و اطلاع رسانی را دشوار خواهد کرد.

وی در پایان بیان داشت:روابط عمومی باید استحکام بخش روابط بین ریاست دانشگاه و هیئت رئیسه از یک طرف و دانشجویان و اساتید از طرف دیگر باشد و با این ارتباط تنگاتنگ؛ روابط عمومی در دانشگاه مرجع حل بحران ها بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه خواهد بود.

در پایان این جلسه ریاست دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار