پیام مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر نمود.

کد مطلب: ۹۱۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به نام خدا

27 اردیبهشت ماه ، روز ارتباطات و روابط عمومی همزمان با روز جهانی ارتباطات نامیده شده و گرامی داشته می شود.

واقعیت این است که به موازات پیشرفت های شگرف بشر در حوزه های مختلف ، نگرش ها نسبت به روابط عمومی هم باید از حالت سنتی و یک طرفه خارج شود تا این نهاد به عنوان هنر هشتم بتواند رسالت های خطیر و پیشروانه خود را ادامه دهد و در تراز اقتضائات جامعه امروز ظاهر شود.

روابط عمومی با این نگاه باید بتواند به تشخیص فهم دقیق و همه جانبه مسائل هر دستگاه که لازمه یافتن راه حل های مناسب است کمک کند . مقید به داده های درست باشد تا خروجی های واقعی برآیند آن گردد.

روابط عمومی با تفکر و دقت باید اولویت ها را بشناسد و بر اساس آن برنامه ریزی و تلاش کند ، اولویت دادن به فکر در مقابل فرد ، درک زبان و مطالبات و نیازهای مخاطبان و گروه های هدف ، دوری جستن از هیجان و احساسات ، شناخت واقعی از افکار عمومی، اهتمام به توسعة ارزش های سازمانی و ایجاد مفاهمه با همه عناصری که موجب تحکیم ارتباط و تعامل آموزش و پرورش با مردم می شود از مسوولیت های بزرگ روابط عمومی به شمار می آید.

همه دوستان ما که در این حوزه ایفای نقش می نمایند باید متعهد باشند که اقدامات شان آئینه تمام نما و حقیقت نمایی باشد که در آن حقوق مدیران و مردم در آن تجلی کند . باید از رفتارها و هزینه ها و برنامه هایی که تنها خودمان را راضی می کند و بر روی مخاطبان اثر خاصی ایجاد نمی نمایند به شدت پرهیز کنیم و نقش های اجتماعی را در کانون توجهات مردمی اتخاذ نماییم.

توفیق همکاران عزیزی را که در این حوزه شایستگی های خود را در انجام رسالت های بزرگ به اثبات می رسانند از پیشگاه خداوند کریم آرزومندیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار