پاکدشت میزبان مسابقه استانی مشاعره

پاکدشت( پانا)- مسابقه استانی مشاعره با حضور مسئولین در روستای هدف گردشگری گلزار شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پاکدشت میزبان مسابقه استانی مشاعره

به همت پژوهش سرای خوارزمی، اداره آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت، ششمین دوره مسابقات استانی مشاعره باحضور اسماعیل آذر نویسنده و شاعر و مسئولان استانی و بومی با رقابت بسیار زیبای دانش آموزان استان تهران در مجتمع گل باغ روستای گردشگری گلزار شهرستان برگزار شد.

محمد سیلسپور مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در این مراسم گفت: روستای گلزار شهرستان پاکدشت که قطب تولید گل و گیاه در این شهرستان محسوب می شود، ظرفیتی ارزشمند برای میزبانی برنامه‌های فرهنگی و ادبی است.

اوافزود: اجرای مشاعره طنز و موسیقی زنده از برنامه های جنبی این مسابقه بود و در پایان به نفرات اول تا سوم شرکت کننده در رشته‌های مختلف جوایزی اهدا شد.

سیلسپور گفت: با موافقت اسماعیل آذر استاد ادبیات دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات استان تهران و همراهی دهیار و اعضای شورای روستای گلزار قرار شد دبیرخانه دائمی مسابقات مشاعره در شهرستان پاکدشت و در این روستا تاسیس شود.

این رقابت جذاب با هدف کشف استعداد دانش آموزی بین مدارس استان تهران صورت گرفت که در فضایی آکنده از گلهایی با طراوت خاطره ایی زیبا در ذهن شرکت کنندگان و میهمانان به یادگار گذاشت.

در این رویداد ادبی، بیش از هفتاد دانش آموز با هم به صورت گروهی در بخشهای مناظره و مشاعره با هم رقابت پرداختند که توسط هیات داوران منتخب گروه‌ها، در نمایشی سخت و جذاب برای مخاطبین با هم مسابقه دادند.

اسماعیل آذر در حاشیه این رقابت ادبی ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولان بومی در این برنامه، وجود استعداد دانش آموزی در شهرستان پاکدشت را بسیار تحسین برانگیز دانست و نیز از فضای آکنده از گلهای رنگارنگ این روستای گردشگری گلزار و پاکدشت «پایتخت گل و گیاه کشور» ابراز خرسندی نمود.

در پایان ششمین دوره مسابقات استانی مشاعره که با حضور هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت، شفیعی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، و تعدادی از مسئولان بومی شهرستان در روستای گردشگری گلزار، مجتمع گل باغ برگزار شد؛ از نفرات برتر ، توسط هیئت داوران و برگزارکنندگان این جشنواره تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار