فرماندار اسلامشهر: تنوع و پیچیدگی آسیب های اجتماعی از چالش های مهم دنیای امروز است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهردر همایش پیشگیری از مواد مخدر و وقوع جرم در سالن فجر آموزش و پرورش گفت : با شیوه های آموزشی گوینده و مستمع ، گرفتن تعهد از والدین و اخراج دانش آموز از مدرسه مشکلات جوانان ما حل نخواهد شد.

کد مطلب: ۹۱۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: تنوع و پیچیدگی آسیب های اجتماعی از چالش های مهم دنیای امروز است

مسعود مرسلپوردر سخنانی با اشاره به تنوع مواد مخدرو آسیب‌های اجتماعی دردنیای امروزبیان کرد: پیچیدگی ناهنجاریها و آسیب‌های اجتماعی، شیوه‌های مهم و اقدامات درمانی خاص را میطلبد و نمیتوان انتظار داشت که فرد معتاد به راحتی اعتیاد خود را ترک کند.

او افزود: مسئله مهم دیگر این است که معتادان بهبود یافته هم در کشور ما با مباحث سوء پیشینه و سختی پیدا کردن شغل درگیر هستند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: هر کشوری که در دنیا ادعای استقلال و حرفی برای گفتن داشته باشد، قطعا" مخالفینی هم دارد که موانعی را بر سر راه میتراشند و ایران اسلامی هم به دلیل قرار گرفتن در نقطه اصلی تولید و عرضه مواد مخدر با مشکلات خاص روبه رو میباشد.

مرسلپور گفت: در بحث نوجوانان و جوانان ما هم به دلیل اینکه تنوع و پیچیدگی آسیب‌های اجتماعی از چالش‌های مهم کشور است، با شیوه‌های آموزشی گوینده و مستمع، گرفتن تعهد از والدین و اخراج دانش آموز از مدرسه مشکلات جوانان ما حل نخواهد شد.

او خواستارتشکیل کارگروه برون رفت از معضلات اجتماعی و تسری آن به سایر نقاط کشور در شهرستان اسلامشهر شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش اسلامشهر خاطر نشان کرد: سه عامل مهم خانواده، مدرسه و محیط در پایه ریزی شخصیت جوانان ما تاثیر بسزایی دارند و آموزشهای دینی و مذهبی در جای خود از ارزش عالی برخوردارند، اما تمامی ارگانها و نهادها میبایست دست به دست هم داده و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به مسئولیت خطیر خود توجه داشته باشند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار