فرماندار اسلامشهر: با همت عالی همگان در کشور، جهت ساختن فضاهای آموزشی آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنیم

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اسلامشهردر تالار الماس احمد آباد مستوفی گفت : آیات کتاب الهی ، روایات ائمه معصومین (ع) و گفتار بزرگان و اندیشمندان بر تعاون و همکاری در همه زمینه ها تاکید دارد.

کد مطلب: ۹۱۱۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: با همت عالی همگان در کشور، جهت ساختن فضاهای آموزشی آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنیم

مسعود مرسلپور در سخنانی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: با وجود دغدغه‌ها و مشکلاتی که در کشور داریم، میبایست جایگاه رفیع خیرین مدرسه ساز را درک کنیم و با همت عالی همگان در کشور، جهت ساختن فضاهای آموزشی آینده سازان ایران اسلامی تلاش کنیم.

او افزود: آیات کتاب الهی، روایات ائمه معصومین (ع) و گفتار بزرگان و اندیشمندان بر تعاون و همکاری در همه زمینه‌ها تاکید داردو لیکن ، مسئولین اگر در کشور بخواهند مدرسه بسازند دو یا سه مدرسه بیشتر در توانشان نیست و اینجاست که نگاه خداجو و خیرخواهانه خیرین را میطلبد که نگاه ویژه به مناطق محروم داشته باشند.

مرسلپور خاطر نشان کرد: ما باید در خدمت خیرین باشیم و زمینه و شرایط را برای عمل خیر خواهانه آنان فراهم کنیم.

در ادامه موجانی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای استان تهران نیز در سخنانی به تشریح تاریخچه سنت نیکوی ساخت مدرسه در شهرستانهای استان تهران پرداخت و با اشاره به منویات رهبری افزود: باید مسائل و مشکلات را خوب ببینیم و درک کنیم.

او خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش ما در جایگاه رفیعی قرار دارد و نیاز داریم خیرین مدرسه بیشتر از گذشته در راستای ساخت واحدهای آموزشی ، علی الخصوص در مناطق محروم همت عالی همانند گذشته داشته باشند.

در این مراسم پس از تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر، دانش آموزان واحدهای آموزشی خیر ساز به صورت نمادین قلک‌های خود را جهت امر مدرسه سازی شکستند و خیرین مدرسه ساز هم مراسم گلریزان را اجرا کردند.

/خبرنگار: محیا فرهمند نژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار