مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان: مربیان تربیتی با برنامه‌های متنوع دانش آموزان را با اولیاءدرخانه و مشاوران درمدرسه پیوند دهند

بهارستان (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان، در مراسم تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی تاکید کرد: باید از زمان کوتاه زنگ های تفریح بهترین استفاده مثبت را داشت.

کد مطلب: ۸۹۷۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و  پرورش ناحیه دو بهارستان: مربیان تربیتی با برنامه‌های متنوع دانش آموزان را با اولیاءدرخانه و مشاوران درمدرسه پیوند دهند

علی کریمی با تبریک به مناسبت روز امورتربیتی به معاونین و مربیان پرورشی و تاکید برتأسی از شهیدان رجایی و باهنر اذعان کرد: یادمان باشد که انسان برای رهایی از احساس پوچی و نا امیدی و به دنبال آن گرایش به امور منفی و غم و اندوه نیاز به امید، هدف، فعالیت و مشغول بودن دارد.

او ادامه داد: امید و هدف‌های جزئی و در نهایت آمال و آرزوهای بزرگ، پایان سرنوشت را به دنبال دارد و هر برنامه، طرح و فعالیت ریز و درشت در طی تحصیل در مدارس مصداقی از این روند است.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان بیان کرد: حتی باید از زمان کوتاه زنگ های تفریح بهترین استفاده مثبت را داشت همانگونه که دانش آموزان بدتربیت می توانند روی دیگران تاثیر منفی داشته باشند.

او اذعان کرد: کارهایی که شاید به نظر بی ارزش بیاید مثل اخلاق و بیان را بزرگترین کار تربیتی بدانیم و علیرغم هزینه های کمی که صرف فعالیت های پرورشی میشود، با فعالیت‌های متنوع از جمله، سرودهای همگانی که میتواند تاثیر زیادی بر دانش آموزان بگذارد، بتوانیم نقش زیادی در آینده آنها بگذاریم.

او افزود: شما باید با برنامه‌های متنوع دانش آموزان را با پدر و مادر و مشاوران مدرسه پیوند دهید و با کمک آنها، دانش آموزان را به مدرسه و درس خواندن ترغیب کنید.

کریمی خاطرنشان کرد: برای انجام بهتر رسالتمان در شرایط فعلی نیاز داریم که نسبت به عبادات بیش از بیش پایبند باشیم و با میل و رغبت باطنی به طرف عبادت برویم و بر مدت به یاد خدا بودن بیافزاییم و با صالحین و افراد نیکوکار و مومن و خیرخواه حشر و نشر داشته باشیم و با کسانی‌که ایمانشان به خدا بیشتر است بیشتر ارتباط داشته باشیم.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار