رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان:

سازمان دانش آموزی، بسترساز تربیت دانش آموزان کُنش گر است

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، نقش سازمان دانش آموزی را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و تربیت صحیح اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانش آموزان بسیار موثر عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۸۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی، بسترساز تربیت دانش آموزان کُنش گر است

اسحاق اکبری، در حاشیه بازدید و ارزیابی مسئولین سازمان دانش آموزی مرکز از سازمان دانش آموزی استان سمنان، با اشاره به اهمیت دو عنصر اعتماد و فرصت سازی برای اجرای مطلوب فعالیت های سازمان دانش آموزی، گفت: باید به سازمان بیشتر اعتماد شود و نقش های که به آن سپرده می شود، باید بر اساس شان و منزلت سازمان باشد.

وی، یکی از مهمترین وظایف سازمان دانش آموزی را تربیت دانش آموزان کنش گر برای فعالیت در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: حقیقت این است که آموزش و پرورش نقش مهمی در فراهم نمودن خوراک فکری برای دانش آموزان دارد و این مهم منجر به تربیت و پرورش آنان خواهد گردید.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی را بازوی پرتوان و یاری گر برای ادارات آموزش و پرورش عنوان کرد و خواستار گسترش زمینه فعالیت های این سازمان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت گردید.

اکبری با عنوان این مطلب که فعالیت های ارزشمند سازمان دانش آموزی، نشان از تمرکز این نهاد مهم تربیتی بر ایجاد فضای رشد جامعه پذیری دانش آموزان دارد، تصریح کرد: سازمان دانش آموزی به عنوان یک نهاد تربیتی اجتماعی، باید زمینه های لازم جهت تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی برای کسب فضائل اخلاقی ‌و کمالات انسانی را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار