استاندار کردستان بر فروش فضاهای مازاد آموزشی استان برای احداث مدارس جدید تاکید کرد

سنندج(پانا)-استاندار کردستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان بر فروش فضاهای مازاد و بلا استفاده آموزشی به منظور تبدیل به احسن نمودن ،تخریب و باز سازی فضاهای فرسوده تاکید کرد .

کد مطلب: ۸۸۲۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان بر فروش فضاهای مازاد آموزشی استان برای احداث مدارس جدید تاکید کرد

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در یکصد و هشتاد و هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، ضمن استماع گزارش وضعیت فضاهای آموزشی، با اشاره به اهمیت ایمنی مدارس و سلامت دانش آموزان، گفت: آموزش و پرورش می تواند با فروش فضاهای مازاد و بلا استفاده خود و از محل فروش آنها، تعدادی از فضاهای موجود را تبدیل به احسن نموده و مدارس فرسوده را تخریب و بازسازی کند .

وی با تاکید بر ضرورت جابه جایی مدارس پر خطر و تخلیه آنها از طریق تبدیل کردن مدارس دارای ساختمان مناسب به دو نوبته، تصریح کرد : در اولین فرصت باید فضاهای دارای مشکل تعطیل و در این خصوص چاره اندیشی شود .

مرادنیا هم چنین به مسائل و مشکلات مدارس حاشیه شهر از جمله ننله و بازدید از این منطقه پرداخت و با اشاره به بالا بودن جمعیت دانش آموزی مدارس این منطقه، از اختصاص اعتبار برای ساخت فضای آموزشی و هم چنین تقبل ساخت یک مدرسه شش کلاسه توسط یکی از خیرین استان خبر داد و گفت: باید درسایر مناطق حاشیه ای نیز باید چنین اقدام مشابهی صورت گیرد .

رییس شورای آموزش و پرورش استان هم چنین خواستار برگزاری نشست هماهنگی با حضور و مشارکت دستگاه های مرتبط جهت اجرای دقیق طرح مشارکتی « ایران مهارت » شد .

وی در ادامه با برگزاری همایش استانی به مناسبت هفته نکوداشت شورای آموزش و پرورش با حضور اعضای موثر و فعال شوراهای شهرستانها و مناطق تابعه در مرکز استان موافقت و مقرر شد این همایش هفته آخر دیماه در سنندج برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار