مراسم بزرگداشت ۹ دی در خوسف برگزارشد

خوسف (پانا) ـ مراسم بزرگداشت ۹ دی و ارتحال آیت ا... شاهرودی با حضور مردم ، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در هیئت حسینی شهر خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت ۹ دی در خوسف برگزارشد

امام جمعه خوسف در این مراسم با خیر مقدم و تقدیر از حضور پر شور مردم در مورد فتنه های دشمن از اول انقلاب گفت: دشمن از ابتدای انقلاب با فتنه ها و برنامه های مختلف، جنگ ، تحریم و... در صدد براندازی نظام بود و وقتی از هیچ راهی به اهداف خود نرسید دست به تهاجم فرهنگی ، نفوذ و جنگ نرم زد و در سال ۸۸ بود که به بهانه تقلب در انتخابات ارزش ها ، آرمان ها و رهبری را نشانه گرفته و به دین و مقدسات اهانت کرده و حرمت شکنی کردند.


حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی افزود: در ۹ دی ۸۸ بود که ملت ایران با لبیک به ندای رهبری حماسه ای جانانه خلق کردند و انقلاب وارد یک دوران جدیدی شد و ۹ دی پر از عبرت ها و درس هایی است که نباید از آن غافل شد و دشمن نیز هر روز به فکر فتنه جدید است که دولت و ملت وظیفه و مسئولیت بزرگی دارند و با بصیرت باید این نظام را حفظ کنند.


سخنران ویژه مراسم نیز با تسلیت ارتحال آیت ا.... شاهرودی گفت: آیت ا... شاهرودی یکی از مراجع و شخصیت های بزرگ علمی و مذهبی در نجف و کشور ، یار دیرین امام و رهبری ، مسئولیت پذیر و ... خدمات زیادی به نظام و انقلاب کرد.


حجت الاسلام موسی قربانی با اشاره به فتنه از دیدگاه امام علی (ع) افزود: تقوا باعث خلاصی از فتنه ها می شود و اگر تقوا همراه با بصیرت نباشد کار به جایی می رسد که نه نتها افراد عادی بلکه افراد عمامه به سر هم در مقابل علی زمان می ایستند ، به حرف های رهبری گوش نمی کنند ، حق و باطل را از هم جدا نمی کنند و مشکلاتی را به وجود می آورند که جمع کردن آن هزینه های زیادی دارد.


نماینده سابق مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی در گوشه ای از سخنان خود به مدیریت ولایت فقیه اشاره کرد و افزود: در دولت ها و مجلس گاهی تفکر خاص اقتصادی حاکم بوده و هست و وقتی مشکلات و نیازهای مردم استان های محروم (از جمله گازرسانی به خراسان جنوبی) مطرح می شد ، اعلام می کردند جایی که صرفه اقتصادی ندارد مردم را رها کنید و مردم را به شهرها بیاورید و خرج آنها را بدهید بهتر از این است که میلیاردها ریال هزینه کنید ، ولی خوشبختانه بر کشوری که مدیریت ولایت فقیه و تفکر عدالت مابانه حکم فرما است خود آقا مستقیم به استان ها و شهرستان های محروم سفر می کنند و برای محرومیت زدایی طرح هایی را مصوب و اعلام می کنند آنچه مردم تهران دارند مردم شهرستان ها هم باید داشته باشند لذا اگر نبود این مدیریت معلوم نیست سرنوشت ما چه می شد ، اگر نبود این منادی عدالت بسیاری از مردم باید می مردند و اگر نبود نظارت مستقیم رهبری بسیاری از پیشرفت های علمی ، موشکی ، ماهواره ای ، هسته ای ، پزشکی و نظامی و ... را شاهد نبودیم.


او یادآور شد مردم با حضور خود در همه صحنه ها انقلاب را حفظ کرده اند و بصیرت مردم و لبیک به ندای رهبری در فتنه های 78 و 88 بود که انقلاب را دوباره بیمه کرد و امروز نیز همه قوا ، مجلس ، دولت و مردم باید یک دست و یک صدا در مقابل تهدیدها و فتنه های دشمنان مقاومت کنند تا بحران های پیش رو را پشت سر بگذاریم و اگر همه گوش کنند با اقتصاد مقاومتی و تولید ملی بسیاری از مشکلات حل می شود.


سردادن شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه ، مرگ بر فتنه گر ، مرگ بر منافق ، مرگ برآمریکا و اسرائیل و ... و همچنین مداحی در مورد ارتحال آیت ا... شاهرودی از دیگر برنامه ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار