رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

فعالیت تولیدی کارخانه آرتاویل تایر از سرگرفته شد

اردبیل (پانا) - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از سرگیری فعالیت تولیدی کارخانه لاستیک سازی آرتاویل تایر خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت تولیدی کارخانه آرتاویل تایر از سرگرفته شد

سید حامد عاملی افزود: با پیگیری های استاندار و سازمان صنعت ، معدن و تجارت اردبیل و تامین مواد اولیه مورد نیاز مشکل توقف تولید این واحد صنعتی برطرف شده است .
وی اظهار داشت : قسمتی از مواد اولیه مورد نیاز این واحد تولیدی تامین شده و بخش دیگری نیز بارگیری و در چند روز آینده تحویل این کارخانه می شود .
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت : امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده دیگر شاهد تعطیلی این واحد تولیدی استان به علت تامین نشدن به موقع مواد اولیه مورد نیاز نباشیم .
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تقدیر از همکاری و تعامل مسئولان کارخانه آرتاویل تایر افزود: مدیرعامل این کارخانه حقوق کارگران را در روزهایی که تولید این کارخانه متوقف شده بود، پرداخت کرده است .
گفتنی است:مجتمع صنعتی آرتاویل تایر به عنوان بزرگترین کارخانه لاستیک سازی شمالغرب کشور در 6 کیلومتری اردبیل با نام تجاری گلدستون در زمینه تولید انواع تایر رادیال سواری و تایرهای بایاس وانتی ،کامیونت ،کامیون و اتوبوس فعالیت دارد .
این واحد صنعتی که یکی از تامین کنندگان تایرهای خودرو سازان ایران از جمله ایران خودرو و سایپا است حدود 2 هفته پیش به دلیل کمبود مواد اولیه مورد نیاز تعطیل شده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار