فولادوند: سیزدهم آبان نمایش اتحاد مردم و اقتدار نظام است

شهرری (پانا) - مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور دانش آموزان و مسولان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و اقشار مختلف مردم غیور شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۷۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: سیزدهم آبان نمایش اتحاد مردم و اقتدار نظام است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: حضور دانش آموزان در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه نشانه وحدت و همبستگی آینده سازان کشور هستند و نوید آینده ای درخشان را می دهد.

وی در ادامه با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقااب اسلامی تا زنده هستند از آزمان های نظام و انقلاب پشتییانی کنند و با حضور گسترده باری دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دهند .

فولادوند با اشاره به اینکه دانش آموزان پرچمداران انقلاب هستند تاکید کرد: دانش آموزان باید با تلاش، خودسازی و تهذیب و برخورداری از معرفت دینی خود را آماده کنند تا راه با عزت انقلاب اسلامی را با افتخار ادامه دهند و پرچم عزت و شرف انقلاب اسلامی را همچنان برافراشته نگه داشته و حافظ آرمان های شهیدان باشند.

مدیر کلآموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: شکستن ابهت قدرت ها در انقلاب اسلامی، حضور موثر مردم در تمامی صحنه ها بروز عملی فعل خواستن برای تغییر در کشور، وحدت و همدلی میان مردم و تبعیت از رهبری از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی رهبری بی نظیر و کم نظیر امام خمینی (ره)، اراده مردم ایران بر تغییر سرنوشت خود، حضور موثر روحانیت در صحنه، ظلم و ستم در نظام شاهنشاهی و حضور بیگانگان در کشور و نفوذ در تصمیم سازی‌های آن را از جمله عوامل بروز انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار