سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان:

می توان با استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان برنامه های راهبردی در صدا و سیمای استان تولید کرد

اصفهان (پانا) - سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در دیدار با مدیر کل صدای سیمای استان اصفهان : می توان با استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان برنامه های راهبردی در صدا و سیمای استان تولید کرد.

کد مطلب: ۸۶۶۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
می توان با استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اصفهان برنامه های راهبردی در صدا و سیمای استان تولید کرد

شهرام عروف زاد در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان گفت: هدف از دیدار با شما معرفی دانشگاه فرهنگیان و ظرفیت های موجود در این مرجع علمی ،تربیتی و استفاده از ظرفیت های صدا و سیمای استان اصفهان در جهت تحقق اهداف و بالندگی بیشتر دانشگاه فرهنگیان اصفهان است.

وی افزود:دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت محور است و وظیفه تربیت معلمان آینده کشور را دارد.دانشجویان این دانشگاه پرچمداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه تعلیم و تربیت هستند.

وی بیان کرد:به حمد الله وضعیت کیفی دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان آن هر سال بهتر از قبل می شود.امسال دانشگاه فرهنگیان در کل کشور بالغ بر4200 دانشجو از طریق کنکور سراسری و با عبور از مراحل گزینش و مصاحبه جذب کرده است.سهم اصفهان در جذب دانشجو 2000 نفر بوده،هم اکنون پردیس ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان در استان اصفهان دارای 5000 دانشجو معلم میباشد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان اصفهان در 11 رشته تحصیلی دانشجو دارد که در 7 رشته اصفهان به عنوان قطب مطرح است و 2 رشته نیز در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه دایر میباشد.این دانشگاه دارای دانشجویان و اساتید سطح بالا و با ظرفیت های بسیاری خوب است که می توان از این ظرفیت ها برای تولید برنامه تلویزویونی و رادیویی بهره لازم را برد،به ویژه در مباحث آموزشی،مهارتی و تعلیم و تربیت و... می توان با استفاده از ابعاد مختلف دانشگاه فرهنگیان برنامه های راهبردی در صدا و سیمای استان تولید و به مردم استان عرضه کرد.

دکترعروف زاد اظهار داشت:سابقا رویدادهای ملی، همایش ها و برنامه های در سطح دانشگاه داشتیم که صدا و سیمای استان به خوبی پوشش داده است و ان شا الله در آینده با تعاملات ویژه بتوانیم بیشتر از ظرفیت های رسانه ملی در استان جهت تعالی دانشگاه استفاده کنیم. در سال جاری یکصدمین سال تاسیس تربیت معلم را داریم که حول این موضوع برنامه ها و همایش های گوناگونی برگزار می گردد که قابلیت پوشش رسانه ای خوبی را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار