پیام تبریک فرماندار شهرستان فیروزکوه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

فیروزکوه(پانا)- فرماندار شهرستان فیروزکوه در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و تلاشگران مجموعه نیروی انتظامی شهرستان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۵۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار شهرستان فیروزکوه به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی

متن پیام مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایجاد امنیت فردی، اجتماعی، روحی و روانی در جامعه از مهم ترین مسئولیت های نیروی انتظامی است.آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی)

خدمت به مردم پشتوانه معنوی گرانمایه ای است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر هستند، امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشور های منطقه است.

نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم، تبلور اقتدار، نظم، مهربانی، رافت و رحمت در جامعه هستند که امنیت را برقرار می سازند.

اینجانب هفته نیروی انتظامی که تجلی اقتدار و عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را به ملت سلحشور و شهید پرور ایران اسلامی، خصوصا فرمانده و تلاشگران مجموعه نیروی انتظامی ذر شهرستان فیروزکوه تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار