همزمان با هفته جهانی سالمندان:

بازدید پیشتازان سازمان دانش آموزی از سرای سالمندان در شهریار

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس مسئول واحد بهداشت و کارشناس مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش شهریار و به همراه جمعی از پیشتازان از سرای سالمندان واقع در خادم آباد شهریار بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۵۹۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید پیشتازان سازمان دانش آموزی  از سرای سالمندان در شهریار

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهریار ضمن تاکید بر جایگاه والای پدر و مادر در دین مبین اسلام بیان کرد: احسان و تکریم به پدر و مادر از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است و خداوند همواره پس از بیان حکم وجوب پرستش خدای یگانه، به احترام و تکریم پدر و مادر اشاره کرده و در قرآن می فرماید: به والدین احسان کنید.

جوادی در ادامه بیان کرد: احترام به پدر و مادر معنی وسیعی دارد و هر گونه بی‌احترامی که منجر به ناراحتی ایشان شود باید دوری جست لذا مراقب از پدرو مادر وظیفه هر فرزندی و با بازدید از این مکان ها دانش آموزان از موهبتی که خداوند نصیبشان کرد به درستی مراقبت خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به این که در سنین کهنسالی و پیری مراقبت ها از سالمندان باید افزایش یابد اظهار داشت: نیاز به ارتباط عاطفی و گفتگو با کهنسالان از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا بازدید از این مراکز منجر به شادی ایشان و آموزش به کودکان می شود.

خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار