فرماندار شهرستان شهریار :

کلاس خالی از معلم در شهرستان شهریار وجود ندارد

شهریار (پانا) - فرماندار شهرستان شهریار در آئین اختتامیه نمایشگاه مهر عاشورایی بیان کرد :کلاس خالی از معلم در شهرستان شهریار وجود ندارد.

کد مطلب: ۸۶۰۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کلاس خالی از معلم در شهرستان شهریار وجود ندارد

طاهری فرماندار شهرستان شهریار در آئین تجلیل از فعالان پروژه مهر 97 و نمایشگاه مهر عاشورایی آموزش و پرورش شهرستان شهریار با بیان اینکه هیچ کلاس خالی از معلم در مدارس شهرستان شهریار وجود ندارد اظهار کرد: مهر 97 در شهریار که به اندازه یک استان جمعیت دارد بدون هیچ مشکلی آغاز شد و با افزایش فضاهای آموزشی جدید نیازهای زیرساختی تا حدودی برطرف شد.

وی در ادامه بیان کرد: در شرایط کنونی کشور باید در انتقال مفاهیم به آینده ‌سازان نهایت توجه را داشت و انتقال مفاهیم به دانش‌آموزان بر مبنای وقایع و حقایق باشد که اجازه ندهیم فضای مجازی که توسط دشمنان مسموم شده است بر دانش‌آموزان و فرزندان این مرز و بوم تأثیر بگذارد.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به لزوم رونق فضای کسب و کار افزود: در سال‌های اخیر کوتاهی‌هایی وجود داشته و دانش‌آموزان از فضای مهارتی فاصله گرفته‌اند اما امروز به واسطه تغییر در نوع نگرش و تفکراتی که ایجاد شده است دانش‌آموزان در مسیر انتخاب آمده و به حوزه درآمدی و فنی و حرفه‌ای توجه بیشتری شده است.

طاهری ادامه داد: آموزش و پرورش اگر بتواند مطلوب و صحیح فضا را در دست بگیرد به طور حتم آن کشور را به بهترین نحو مدیریت کرده و به سمت جامعه‌ای ایمن و ارزشی پیش می‌برد و امروز وظیفه ما در شهرستان شهریار این است که با همه کم و کاستی‌ها تلاش کنیم که در حوزه آموزش و تربیت مطلوب حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مهرماه امسال با وجود افزایش 10 هزار نفری جمعیت دانش‌آموزی با کاهش تراکم جمعیتی در کلاس‌ها روبه رو بودیم که خوشبختانه در همه مقاطع کلاس خالی از معلم نداشتیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار