معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان:

مهر امسال به دلیل تقارن با ایام عاشورا متفاوت تر است

شهرری(پانا)- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان در شهرری گفت: اگر هر فردی خود را بسازد و نفس خود را تقویت کند جامعه را می سازد.

کد مطلب: ۸۵۶۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مهر امسال به دلیل تقارن  با ایام عاشورا متفاوت تر است

فاطمه مهاجرانی افزود: لباس مشکی که ایام محرم می پوشیم نشان دهنده یک تفکر است و اندیشه حسینی را در ذهن و ضمیر ما جای می دهد و انمدیشه امام حسین عدالت طلبی را در وجود ما زنده می کند پس ما باید آدمهایی باشیم که با به کارگیری درست مهارت های خود جامعه بهتری را بسازیم.

وی در ادامه گفت:اگر انسان عالم ، انسان عالم بر خویش باشد به انسانی که عالمی را میسازد تبدیل خواهد شد و اگر بنا است که دنیا را بسازیم ابتدا باید خودسازی را بیاموزیم در صورت موفقیت یقینا می تواند دنیا را نیز بسازد.

وی با اشاره به حوادث اهواز گفت: کشور خانه ماست ، باید خودمان آن را با دستان خودمان بسازیم و ما موظف به تلاش برای سازندگی آن هستیم و عاملی که باعث تفاوت کشور ها می شود علم است و فقط به دستان ما ساخته شود.

مهاجرانی تاکید کرد: تحصیل در مدارس استعدا های درخشان یک ویژگی برای دانش آموزان آن است و در حال حاضر هیچ گونه مزیت خاصی را ندارد بلکه برای دانش آموزان به جهت اینکه در مدارس استعداد های درخشان تحصیل می کنند و به احتمال زیاد دارای استعداد خاصی هستند و برای استحقاق آن در مدرسه ای مجزا به تحصیل می پردازند برای محصلین مسئولیت ویژه تر را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: دانش آموزان مدارس خاص باید به دلیل مسئولیت ویژه خود باید انسان هایی باشند که مدارای بیشتری دارند، درک بیشتری نسبت به جامعه داشته باشند و احساسشان نسبت به وطن بیشتر باشد که هر گاه به پرچم نگاه می کنند یاد کسانی باشند که رفتند تا کشور امن باشد و این پرچم است که به ما هویت ملی می دهد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار