به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس:

نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان رژه رفتند

زاهدان(پانا)- در نخستین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان رژه رفتند.

کد مطلب: ۸۵۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان رژه رفتند

امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغار هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان رژه باشکوه برگزار کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در محورهای اصلی فرهنگی، بصیرتی، ترویج روحیه شهادت، برنامه‌های هنری، برنامه‌های ورزشی، برنامه‌های دفاعی امنیتی و برنامه‌های مردم‌یاری برنامه‌ریزی شده است .

سردار کوهکن افزود: تجلیل از رزمندگان،جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس،برگزاری نشست های بصیرت،دشمن شناسی و استکبار ستیزی برای مقابله با نفوذ دشمن در دانشگاهها،مراسم نکوداشت فرماندهان شهید و دفاع مقدس از جمله این برنامه هاست.

همچنین آیت الله عباسعلی سلیمانی نیز در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس گنجی است متعلق به همه ملت ایران چرا که تمام اقشار در آن زحمت کشیدند و نقش داشتند و امروز نیز با همه مشکلات و تحریم هایی که دشمنان ساختند از ارزش و دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت و نظام را از آن خود می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس تابلوی زیبای نمایش اقتدار، وحدت و ولایتمداری است و به همین دلیل برنامه های این هفته باید به نحو باشکوهی برگزار شود.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ویژگی های منحصر به فردی چون معنویت جبهه ها،شهادت طلبی رزمندگان ،شجاعت فرماندهان ،بزرگواری در حال قدرت وبی اعتنایی به دنیا داشته است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار