مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

سازمان دانش آموزی، بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت است

سمنان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امروز سازمان دانش آموزی بهترین ظرفیت برای اجرایی کردن ایده های وزیر آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۸۵۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی، بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت است

محمد دستورانی در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی استان افزود: سازمان دانش آموزی در سال ۱۳۷۸متولدشد و امروز یک جوان ۱۹ساله است.

وی بابیان اینکه هرچقدر در نوجوانی و جوانی تمرین جامعه پذیری بکنیم، کشور در آینده هزینه‌های کمتری پرداخت می‌کند، گفت: خودباوری، غنی سازی اوقات فراغت و تربیت اجتماعی سه ماموریت مهم سازمان دانش آموزی است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: سازمان دانش آموزی دارای ظرفیت بسیاری است که با تعامل بیشتر با اداره کل و معاونت ها می تواند از همه ظرفیت ها بهترین استفاده را نماید؛ چرا که اگر تعامل برقرار شود، سازمان نیازی به فعالیت اقتصادی خارج از آموزش و پرورش نداشته و کل نیاز مالی آن از درون خود آموزش و پرورش تامین می شود

دستورانی خاطرنشان کرد: به عقیده بنده، سازمان دانش آموزی می تواند کمک بسیاری به جامعه کند؛ چرا که در بطن فعالیت های خود، امید اجتماعی، نشاط اجتماعی و اعتماد اجتماعی را به همراه دارد.

وی اضافه کرد: مدرسه محوری، تفویض اختیار، رقابت زدائی و حذف آزمون های زائد و ترویج فعالیت گروهی، از جمله برنامه های آموزش وپرورش است

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان در پایان تاکید نمود: سازمان دانش آموزی باید مبتنی بر سیاست های راهبردی آموزش وپرورش حرکت و برنامه ریزی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار