علمی: تعدد دستگاه های متولی اوقات فراغت قدرت انتخاب دانش آموزان را بالا می برد

تبریز(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی گفت: تعدد دستگاه های متولی اوقات فراغت دانش آموزی قدرت انتخاب رشته برحسب علاقه ی دانش آموز را بالا می برد.

کد مطلب: ۸۴۱۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
علمی: تعدد دستگاه های متولی اوقات فراغت قدرت انتخاب دانش آموزان را بالا می برد

طاهر علمی در ارتباط زنده رادیویی با صدای مرکز آذربایجان شرقی با موضوع اوقات فراغت و ضرورت توجه به آن، تاکید کرد: دانش آموز در اوقات فراغت باید تفریح، ورزش، برنامه های مهارتی و معرفتی را با هم سپری کند.

معاون پرورشی و فرهنگی دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی مثلث خانواده، مدرسه و جامعه را در فرآیند غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مهم و ضروری عنوان کرد.

وی در خصوص تعدد دستگاه های متولی این امر توضیح داد و افزود: این مورد تهدید نیست بلکه بیشتر قدرت انتخاب رشته برحسب علاقه ی دانش آموز را بالا می برد و نوجوان می تواند از ویترین متنوع برنامه ها دست به انتخاب بزند.

علمی با اشاره به شعار "هر دانش آموز، یک مهارت" در اوقات فراغت، گفت: بر این اساس همه ی بخش های آموزش و پرورش موظفند امکانات و فضاهای را در اختیار فعالیت های تابستانی قرار دهند تا دانش آموزان از آموزش مهارت های فرهنگی، هنری، حرفه ای، اقتصادی، اشتغال زایی و ورزشی بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار