معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی :

ورزش دانش آموزی نماد اخلاق و پاکی است نه نماد قدرتمندی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در حاشیه افتتاح برنامه های اوقات فراغت استان گفت : باید شاهد پیشرفت و اعتلای فرهنگ ورزش باشیم ، ورزش نباید نماد قدرتمندی باشد بلکه باید نشانه پاکی و تندرستی قرار گیرد.

کد مطلب: ۶۴۰۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رسول صادقی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به تمامی مربیان و اعضای پایگاه های ورزشی و مسئولین آموزش و پرورش نواحی تبریز تاکید کرد : آینده آموزش و ورزش کشور در دست دانش آموزان قرار دارد و آنان باید این وظیفه را به نحو احسنت به انجام برسانند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به سند تحول بنیادی آموزش و پرورش گفت: تربیت بدنی به عنوان نماد و ویترین نظام تعلم و تربیت است .

وی ادامه داد : تربیت بدنی امروزه به عنوان یکی از نیاز های ضروری و اساسی دانش آموزان قرار گرفته است و ورزش به عنوان پایه ارتقای علمی دانش آموزان است .

صادقی با اشاره به اینکه فعالیت های اوقات فراغت ورزشی تابستان سال 96 در رشته های توپی، طناب زنی، ژیمناستیک، اسکیت و رزمی و.. برگزار می شود، افزود: دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی ابتدایی اول، ابتدایی دوره دوم، متوسطه دوره اول، ومتوسطه دوره دوم می توانند با مراجعه با سالن های ورزشی و کانونهاو.. برای پر کردن اوقات فراغت خود ثبت نام کنند .

وی عنوان کرد : فعالیت های ورزشی در آینده گام های اساسی کشور را بر خواهد داشت و این وظیفه بر عهده شما تیم های دانش آموزی استان است و امید داریم مقام های برتر و رتبه های عالی را رقم بزنید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از مسئولان و مربیان پرتلاش دانش آموزان، خواهان کمک هر چه بیشتر برای پیشرفت این تیم ها و دانش آموزان در عرصه های بالاتر شد .

وی تاکید کرد: ورزش دانش آموزی عامل توانمندی و قدرتمندی نیست بلکه ورزش دانش آموزی ورزش اخلاقیات و پاکی هاست.

صادقی گفت: امیداریم در آینده تربیت بدنی یک نماد برای تمامی مدارس ما باشد و هر مدرسه که بخواهد به حوزه نشاط قدم بگذارد راه آن از توجه به ورزش می گذرد.

وی در پایان با اشاره به برنامه های اصلی تربیت بدنی ادامه داد: امیدواریم توسعه ورزش های همگانی و کانون های ورزشی به عنوان یک بستر و راهبرد اصلی در مدارس و آموزش و پرورش به وقوع به پیوندد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار